• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

گزارش عملکرد مدیریت حمل و نقل عمومی کیش در ۹ ماه نخست سال ۹۶

  • کد خبر : 9444
  • 23 بهمن 1396 - 13:33
گزارش  عملکرد مدیریت حمل و نقل عمومی کیش در ۹ ماه نخست سال ۹۶

حمل و نقل عمومی کیش توسط ۸ شرکت حمل و نقل شهری با ۷۴۹ خودرو و یک هزار و ۲۷۵ راننده در دو بخش تاکسیرانی و مینی بوسرانی انجام می شود.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، یکی از وظایف مهم مدیریت حمل ونقل عمومی در جزیره کیش، بررسی صلاحیت رانندگان به منظور صدور کارت تردد رانندگی وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعم از تاکسی، کامیونت و مینی بوس تور هتل ها است. به همین منظور در نه ماه نخست امسال، تعداد ۴ هزار و ۹۰ دفترچه تردد، ۳ هزار و ۲۸۸ معرفی نامه برای استعلام در حوزه های اماکن، راهور و بهداشت صادر و ۴۹ مجوز فعالیت اقتصادی تمدید شده است.

همچنین، در بخش کنترل و نظارت بر عملکرد کلیه خودروهای عمومی از طریق سیستم هوشمند یا مونیتورینگ تاکسیمتر، GPS و دستگاه کارتخوان، تعداد ۶ هزار و ۷۷۲ مورد از این تجهیزات بررسی شدند.

با توجه به شرایط زیست محیطی جزیره و تصویب شورای ترافیک، تعداد ۳۰۰ خودرو با پایان یافتن عمر مفید خودرو تعویض شدند تا با ورود خودروهای جدید خدمات شایسته تری به مسافران ارائه کنند.

در خصوص پیگیری و تحویل لوازم به جا مانده در وسایل نقلیه عمومی به مسافران نیز تعداد ۲ هزار و ۹۷ مورد مفقودی، ۸۴۳ مورد مکشوفه، ۳۱۹ مورد تحویلی در این مدیریت اعلام و تعداد ۲۰ هزار و ۵۲۰ تماس با سامانه ۱۴۱ نیز بررسی و اعلام نتیجه شده است.

لازم به ذکر است، برگزاری کلاس های آموزشی از جمله تشریفات، آداب معاشرت و آموزش زبان انگلیسی به رانندگان، اعمال قانون خودروی رانندگان متخلف و تشویق رفتارهای مثبت رانندگان، ساماندهی ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی، تعیین خط سیر و صدور عوارض خودرویی برای کلیه خودرو های موجود در جزیره از دیگر اقدامات و وظایف مدیریت حمل و نقل معاونت امور شهری شرکت عمران، آب و خدمات کیش است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9444
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.