• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

توجه به بسط فرهنگ دینی و قرآنی از ضروریات جامعه می باشد

  • کد خبر : 9315
  • 19 بهمن 1396 - 20:39
توجه به بسط فرهنگ دینی و قرآنی از ضروریات جامعه می باشد

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ویژه کیش در مراسم افتتاحیه هشتمین آزمون جامع حافظان قرآن کریم، توجه به بسط فرهنگ دینی و قرآنی را از ضروریات جامعه عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهروز نجفی در هشتمین آزمون جامع حافظان قرآن کریم انتظامی کیش در خصوص اهداف برگزاری این همایش بزرگ قرآنی و تبیین جایگاه و نقش ویژه معارف عمیق قرآن کریم در هدایت و کمال انسانها به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام نجفی اظهار داشت: کلید تمامی خوبی ها، پاکی ها قرآن است و برای جوانان و نوجوانان جامعه که از محبان اهل بیت(ع) هستند پرداختن به قرآن لازم است، آیات الهی قرآن کریم بایستی تبیین و تشریح شوند تا این عزیزان به فضایل ارزشمند و گوهر وجودی کلام الله مجید پی ببرند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اشاره به برنامه قرآنی در ناجا گفت: در حال حاضر ناجا برنامه های قرآنی بسیار خوبی را در سطح کشور و در بین کارکنان نیروی انتظامی و خانواده ها برنامه ریزی نموده است.

وی افزود: امروزه یکی از این برنامه های قرآنی بین کارکنان نیروی انتظامی و خانواده ها حفظ قرآن کریم بر اساس معنویات مقام معظم رهبری می باشد که حفظ و تربیت ده ملییون حافظ قرآن کریم در کشور است که بر اساس این رویکردها برنامه ریزی لازم انجام شده است.

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: در سال های گذشته برنامه ریزی دقیق حفظ قرآن کریم برای خانواده ها در نظر گرفته شده بود که بحمدالله جزیره کیش توفیقات بسیار خوبی را در زمینه حفظ قرآن کریم جز یک و سه جز قرآن داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین بهروز نجفی گفت: در سال ۹۵ مسابقات حفظ قرآن کریم با حضور تعداد سیصد و پنجاه و یک حافظ قرآنی در دو سطح برادران و خواهران برگزار گردید و امیدواریم حضور بسیار خوب و حداکثری همکاران خانواده های آنان در این دوره از مسابقات را شاهد باشیم.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ویژه کیش در پایان ترویج فرهنگ قرآنی، عمل به فرامین مقام معظم رهبری جهت آشنا کردن کارکنان و خانواده های آنان با قرآن کریم، تشویق و ترغیب کارکنان به قرآن آموزی، نمود پیدا کردن آموزه های قرآنی در رفتار و کردار کارکنان و آشنا نمودن کارکنان با شیوه های انس با قرآن کریم را از مهمترین اهداف برگزاری همایش های قرآنی و جلسات مذهبی در ناجا عنوان کرد.

گفتنی است، عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ویژه کیش پیش از برگزاری مسابقه های قرآنی، بطور مداوم از مدرسان،قاریان و حافظان کشوری برای آموزش کارکنان و خانواده های آنان دعوت و کلاس های آموزشی به طور مستمر برگزار می نمود.

هشتمین دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان شاغل در نیروی انتظامی و خانواده های آنان با حضور هیئت رئیسه فرماندهی انتظامی کیش و جمعی از کارکنان در نمازخانه صاحب الزمان ستاد فرماندهی انتظامی ویژه کیش در دو بخش جداگانه (خواهران و برادران) برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9315
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.