• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در جزیره کیش

  • کد خبر : 9168
  • 12 بهمن 1396 - 12:13
تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در جزیره کیش

سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اجرای برنامه های مختلف در جزیره کیش گرامی داشته می شود.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، ایرج شرف زاده سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش و رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر با تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ستاد دهه فجر جزیره کیش با محوریت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان با هدف برنامه ریزی و تدوین آیین های ویژه دهه فجر متناسب با حفظ حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ۲ ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرد.

رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر با اشاره به رویکرد مردمی برنامه های دهه فجر افزود: در برنامه های امسال تلاش شد از ظرفیت بومیان، اصناف و انجمن های علمی و جوانان جزیره کیش در جهت غنای بیشتر برنامه ها استفاده شود.

ایرج شرف زاده گفت: برنامه های سی و نهمین دهه مبارک فجر از روز ۱۲ بهمن و همزمان با سالگرد ورود رهبر کبیر انقلاب به کشورمان با برگزاری آیین استقبال از مسافران نخستین پرواز ورودی به جزیره کیش آغاز شد. شنبه چهاردهم بهمن نیز همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدرسه پروین اعتصامی جزیره کیش نواخته می شود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در تاریخ شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مجید قربانخانی و خانواده شهید عرصه هسته‌ای مجید شهریاری و تجلیل از خانواده های این عزیزان که با مراسم خاطره گویی در مساجد کیش همراه است از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای دهه مبارک فجر است که ۱۳ تا ۱۶ بهمن اجرا می شود.

مراسم شکوفه های قرآنی با حضور حافظ خردسال قرآن کریم در مدارس جزیره کیش، آذین بندی میادین و معابر با حفظ حرمت ایام فاطمیه، اکران فیلم های منتخب جشنواره مردمی عمار در مساجد کیش، جشن های فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی و تفریحی در رشته های مختلف، تشکیل محافل انس با قرآن و عترت در مسجد حضرت زینب (س) و بر روی کشتی و برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان در فرهنگسراهای کیش از دیگر برنامه هایی است که به گفته  ایرج شرف زاده در این ایام در جزیره کیش برگزار می شود.

وی در پایان ضمن اشاره به آیین غبار روبی مزار شهدای گمنام کیش که ۱۹ بهمن با حضور مسئولان و کارکنان ادارات و نهادها برگزار می شود از مردم متعهد و ولایتمدار جزیره کیش برای حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9168

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.