• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بارش برف سنگین در فرودگاه مهرآباد پروازهای کیش – تهران را به تاخیر انداخت

  • کد خبر : 9129
  • 08 بهمن 1396 - 12:56
بارش برف سنگین در فرودگاه مهرآباد پروازهای کیش – تهران را به تاخیر انداخت

سازمان منطقه آزاد کیش آماده ارائه خدمات به مسافرانی است که پرواز آنها به دلیل شرایط جوی لغو شده و یا با تاخیر انجام می شود.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حالیکه به دلیل شرایط نا مناسب جوی پایتخت و بارش برف سنگین و همچنین تعطیلی موقت فرودگاه بین المللی مهر آباد برخی گردشگران جزیره کیش نتوانسته اند به سفر خود در  مسیر کیش – تهران و یا سایر شهرستانها  ادامه دهند، از تمامی هتل ها و اماکن اقامتی در سطح جزیره خواسته شده است تا جهت رفاه بیشتر این گردشگران همکاری لازم را به عمل آورند.

همچنین سازمان منطقه آزاد کیش برای ارائه خدمات و اسکان موقت مسافرانی که پرواز آنها به مقصد تهران و سایر شهرستان ها به دلیل شرایط نا مناسب جوی لغو شده و یا  با تاخیرهای طولانی انجام می شود در سالن جنب فرودگاه بین المللی کیش اعلام آمادگی کرده است.

بنا بر این گزارش سازمان منطقه آزاد کیش  با  صدور اطلاعیه ای از تمامی گردشگران خواست تا پیش از حضور در فرودگاه از برقراری پرواز خود اطینان حاصل کرده و پس از آن به فرودگاه مراجعه کنند. شماره تلفن های ۴۴۴۴۳۲۰۰ و ۴۴۴۴۳۳۰۰  فرودگاه بین المللی کیش نیز جهت پاسخگویی به گردشگران در خصوص ساعات برگزاری پروازها اعلام شده است.

لازم به ذکر است پرواز های خروجی فرودگاه بین المللی کیش به مقاصد یزد، بندرعباس، دبی، رشت، شیراز و اصفهان امروز برقرار شد و مسافران این شهرها به سلامت به مقاصد خود بازگشتند.

فرودگاه بین المللی جزیره کیش به عنوان سومین فرودگاه پر تردد کشور روزانه پذیرای گردشگران بسیاری است که برای استفاده از امکانات مطلوب تفریحی و جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش به این منطقه سفر می کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9129
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.