• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

خانه های شبانه و هایس های غیر مجاز معضل صنعت گردشگری کیش است

  • کد خبر : 9050
  • 02 بهمن 1396 - 14:45
خانه های شبانه و هایس های غیر مجاز معضل صنعت گردشگری کیش است

رئیس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش با تاکید بر اینکه رونق و توسعه گردشگری نیازمند همکاری تمامی ارگان ها و نهادهای مستقر در جزیره کیش است گفت: ساماندهی خانه های شبانه و هایس های غیر مجاز از اولویت های خدمات رسانی گردشگری در کیش است.

مسیح الله صفا رئیس جامعه هتلداران کیشبه گزارش کیشوند نیوز به نقل از کیش پرس، مسیح الله صفا رئیس جامعه هتلداران کیش در گفتگویی در رابطه با کاهش ۳۰ درصدی قیمت هتل ها در ایام الله دهه فجر گفت: رونق گردشگری در کیش نیازمند همکاری و تعامل بین بخشی میان تمامی دستگاه ها و نهادهای مستقر در کیش است.

وی اظهار کرد: در نشستی با مسئولان گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تصمیم گرفته شد تا جهت کاهش هزینه های سفر به جزیره کیش با همکاری تمامی اصناف و فعالان بخش های مختلف گردشگری و دیگر اصناف و نهادهای مستقر در جزیره کیش شرایط مناسبی فراهم شود.

صفا با بیان اینکه مهمترین بخش همکاری در اجرای این طرح شرکت هواپیمایی کیش ایر و سازمان منطقه آزاد کیش است، افزود: با همکاری مناسب در کاهش قیمت بلیط سفر به کیش توسط هواپیمایی کیش راه اجرایی شدن این طرح هموارتر خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش همچنین با تاکید بر ساماندهی خانه های شبانه که امروزه به عنوان یک معضل برای گردشگری کیش مطرح است ، تصریح کرد: وجود خانه های شبانه بدون هیچگونه ساماندهی موجب شده تا هتل ها با وجود سرمایه گذاری هنگفت و هزینه های بالای آب ،برق و پرسنل متضرر شوند.

وی ادامه داد: هنگامی که مسافر وارد فرودگاه می شود با هایس هایی روبرو می شود که به صورت غیرمجاز اقدام به سوار کردن و معرفی خانه های شبانه به عنوان محل اسکان به آنان می کند که در بسیاری موارد به دلیل کیفیت پایین و نامناسب خدمات موجب نارضایتی مسافران می شوند.

صفا با تاکید بر اینکه خانه های شبانه و هایس های غیرمجاز معضل گردشگری جزیره کیش هستند،تاکید کرد: برای برطرف کردن این معضل نیاز است تا مسئولان مربوطه وارد عرصه شده و با مساعدت های خود متخلفان را جمع آوری کنند تا گردشگران در هنگام ورود به کیش در مکان های مناسب و مختص گردشگری اسکان داده شده و خدمات مناسب دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: تخفیف ۳۰ درصدی هتل های کیش در ایام دهه فجر با مساعدت و همکاری کیش ایر و دیگر اصناف بی تردید می تواند علاوه بر ایجاد رضایت در گردشگران رونق را به اقتصاد کیش بازگرداند.

جزیره کیش با ۹۱٫۵ کیلومتر مساحت در میان آب های نیلگون خلیج فارس سالانه میزبان بیش از یک میلیون و هشتصد هزار گردشگر داخلی و خارجی است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9050
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.