• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

پیگیری مطالبات کارگران کیش چوب توسط دادستان/ مدیرعامل احضار شد

  • کد خبر : 9027
  • 02 بهمن 1396 - 5:45
پیگیری مطالبات کارگران کیش چوب توسط دادستان/ مدیرعامل احضار شد

در پی اعتراض کارگران به معوقه حقوق ۱۵ ماهه شرکت کیش چوب، دادستان کیش مدیرعامل این شرکت را احضار و مقرر شد با فروش اموال نسبت به پرداخت دستمزد کارگران اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب کیش با اشاره به اعتراض کارگران شرکت کیش چوب به معوقه حقوق ۱۵ ماهه از احضار مدیرعامل خبر داد و گفت: مقرر شده است با فروش اموال نسبت به پرداخت دستمزد کارگران اقدام کند.

عباسی تصریح کرد: عدم پرداخت حقوق کارگران توسط مالک این شرکت خصوصی موجب ایجاد نارضایتی و به تبع آن اعتراض کارگران شرکت کیش چوب به عدم پرداخت حقوق و مزایای خود شده است.

این مقام قضایی افزود: پس از مراجعه چند نفر به عنوان نماینده کارگران شرکت کیش چوب به دادستانی، اظهارات و مطالبات آنان استماع و دستور احضار مالک شرکت صادر شد.

عباسی با تاکید براینکه دادستانی پیگیر مطالبات کارگران شرکت چوب کیش است، اضافه کرد: پس از حضور مدیرعامل شرکت مذکور مقرر شد تا با فروش قسمتی از اموال خود نسبت به پرداخت دستمزد کارگران اقدام نماید، اما با توجه به مشکلاتی که فروش املاک وی به لحاظ شراکتی بودن داشته تاکنون فروش آن میسر نشده است.

دادستان کیش خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته دستوراتی در جهت توقیف اموال شرکت بدهکار و بررسی این موضوع که آیا مدیرعامل شرکت اموال شرکت را به قصد فرار از دین به نام اشخاص دیگر منتقل نموده یا خیر صادر شده که در دست اقدام و اجرا است.

وی اظهار امیدواری کرد که با پیگیری‌های صورت گرفته و همت مدیرعامل شرکت و همکاری و مساعدت سایر مسئولان امر علی الخصوص سازمان منطقه آزاد کیش حق و حقوق معوقه این قشر زحمتکش جامعه نیز استیفا و پرداخت شود.

عباسی در ادامه بر بازگشایی و رونق اقتصادی مجدد این شرکت تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9027
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.