• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

شهردار تهران در کیش; پیگیری برای راه اندازی دانشگاه یونیسف(UN) در کیش

  • کد خبر : 8987
  • 29 دی 1396 - 10:04
شهردار تهران در کیش; پیگیری برای راه اندازی دانشگاه یونیسف(UN) در کیش

چهارمین جلسه هیئت امنای پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف با حضور نجفی شهردار تهران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس دانشگاه صنعتی شریف و دیگر اعضا برگزار شد.

هیئت امنای پردیس شریف در کیشچهارمین جلسه هیات امناء پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف صبح روز پنج شنبه ۲۸ آذرماه ۹۶ در محل پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف با حضور دکتر نجفی شهردار تهران، دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف، دکتر سلک غفاری رئیس پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف و سایر اعضا با محوریت تعیین راهبردهای اساسی پردیس برگزار شد.


دکتر محمد علی نجفی با اشاره به تأسیس شعبه خاور میانه دانشگاه سازمان ملل در جزیره کیش افزود: منطقه آزاد بخشی از هزینه‌ها و تأمین امکانات جانبی از قبیل توسعه آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی این دانشگاه را بر عهده می‌گیرد.
وی ارتباط با دانشگاه‌های مختلف دنیا، برگزاری دوره‌های مشترک با دانشگاه سازمان ملل و جذب دانشجوی خارجی را از رویکردها و برنامه‌ریزی‌های استراتژیک پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف عنوان کرد.

دکتر محمود فتوحی نیز ضمن اشاره به تأسیس شعبه خاورمیانه دانشگاه سازمان ملل، افزود: حوزه پیشنهادی فعالیت این پردیس محور آب و انرژی است که با توجه به زیر ساخت‌های موجود در جزیره کیش این طرح تصویب شد.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: دانشگاه صنعتی شریف می‌کند حدود هزار و دویست دانشجوی خارجی در این دانشگاه و پردیس‌های بین‌الملل وابسته تا سال ۱۴۰۴ جذب کند.
دکتر سلک غفاری نیز در تشریح وضعیت پردیس دانشگاه صنعتی شریف در جزیره کیش گفت: در حال حاضر ۳ دانشجوی خارجی عراقی، پاکستانی و اماراتی در این پردیس مشغول به تحصیل هستند و کار پذیرش ۵۰ دانشجوی خارجی دیگر نیز انجام شده و یا در دست بررسی است که برای ترم های آتی در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.
رئیس پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف در رابطه با برگزاری دوره های کوتاه مدت تخصصی اعلام کرد: با توجه به حوزه نفت و گاز که دارای مزیت نسبی در منطقه است، یک تفاهم نامه همکاری مشترک با شرکت سیالات حفاری پارس انعقاد کرده ایم. در ادامه این روند آزمایشگاه حفاری در حوزه نفت و گاز تاسیس شده که این آزمایشگاه به وسایل لازم تجهیز شده و در مراحل پایانی اخذ مجوز استاندارد لازم در این زمینه می باشد.
دکتر سلک غفاری تاسیس دبیرستان شریف در جزیره را یکی از اهداف آتی این دانشگاه عنوان کرد.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8987
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.