• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

افزایش یک هزار مترمکعبی ظرفیت تولید آب شرکت آب و برق کیش

  • کد خبر : 8702
  • 07 دی 1396 - 10:15
افزایش یک هزار مترمکعبی ظرفیت تولید آب شرکت آب و برق کیش

مدیرعامل شرکت آب و برق کیش از نصب ۲ واحد آبشیرینکن جدید و افزایش هزار متر مکعبی ظرفیت تولید آب شرب این شرکت، همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) خبر داد.

یدالله سلطانی آب و برق کیشبه گزارش کیشوند نیوز، مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت آب و برق کیش با تبریک ولادت حضرت امام حسن عسکری(ع)  اعلام نمود: با نصب و راه اندازی دو مجموعه آبشیرینکن اسمز معکوس ۵۰۰ متر مکعبی جدید، ظرفیت تولید آب این شرکت به ۲۴۰۰۰ متر مکعب در روز رسید.

مهندس سلطانی گفت: این آبشیرینکن‌‌ها توسط شرکت رهنمون توسعه انرژی کیش، زیر مجموعه شرکت آب و برق کیش با سرمایه‌گذاری ۶۴۲ هزار دلار از شرکت Aquatech Enterprises انگلستان خریداری و به مرحله بهره برداری رسیده است و در نوع خود مجهزترین آب شیرینکن کانتینری در ایران و منطقه به‌شمار می‌رود.

وی در ادامه افزود: شرکت آب و برق کیش همگام با توسعه جزیره زیبای کیش در تلاش است تا آب و برق مورد نیاز کیشوندان را به صورت مطمئن و پایدار تأمین نماید و در این راستا درنظر دارد با توجه به رشد روزافزون و نیاز جزیره، نسبت به نصب و راه اندازی آبشیرینکن‌های بیشتری اهتمام ورزد.

مهندس سلطانی ضمن تأکید بر اینکه شرکت آب و برق فاقد ردیف بودجه دولتی است و این قبیل سرمایه گذاری‌ها صرفاً از محل درآمدهای جاری شرکت که همان وجوه قبوض پرداختی توسط مشترکین عزیز می‌باشد تأمین می گردد، از کلیه کیشوندان خواست تا با پرداخت به موقع قبوض آب و برق مصرفی خود، شرکت آب و برق کیش را در انجام وظیفه خود که تامین این دو کالای اساسی و حیاتی می‌باشد، یاری نمایند.

۱۳۹۶-۱۰-۰۷-RO


آبشیرینکن اب و برق کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8702
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود برشما
    خدارو شکر که ظرفیت تولید آب زیاد شده ولی ما در خیابانهای سرو امروز تا ساعت ۲ بعدازظهر آبگیری نداشتیم و مخزن ما از صبح خالی بود.
    هر آدم بیسوادی میفهمه که باید زمان بازشدن آب در لوله های آب اصلی کیش خیلی زودتر انجام بشه تا همه خانواده ها از اول صبح آب کافی داشته باشند.
    هر بیسوادی دیگه میفهمه که طبق قوانین ارشمیدس آب در سطوح مختلف چطور پخش میشه. اصلا لازم نیست آب بسته بشه. وقتی همیشه باز باشه مخزنها به اندازه خودشون آبگیری میکنند.
    آقایون در شرکت آب برق ادعای مهندس بودن و باسواد بودن دارند و فکر میکنند نان حلال میخورند با این روش کار کردن.
    از کیشوندنیوز خواهشمندم به این موضوع بطور جدی بپردازید و من حاضرم درباره این قضیه بحث منطقی داشته باشم و انتقادات صریح خودم رو ییان کنم.