• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اولین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته در کیش برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 861
  • 23 شهریور 1395 - 17:45
اولین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته در کیش برگزار خواهد شد

۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته کیش شرکت می کنند. به گزارش خبرگزاری کیشوند نیوز، اولین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته کیش با هدف حضور برندهای معتبر بین المللی  صنایع غذایی و آشامیدنی فعال در بازار ایران و نیز شرکت های مطرح داخلی […]

۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته کیش شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری کیشوند نیوز، اولین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته کیش با هدف حضور برندهای معتبر بین المللی  صنایع غذایی و آشامیدنی فعال در بازار ایران و نیز شرکت های مطرح داخلی و نیز دعوت از شرکت های معتبر بین المللی علاقمند به حضور در بازار صنایع غذایی ایران با نظارت انجمن واردکنندگان مواد غذایی و آشامیدنی ها از ۷ تا ۱۰ مهرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می گردد.

صنعت غذایی یکی از صنایع پیشرو کشورمان محسوب می گردد. اما سهم صادرات صنایع غذایی کشورمان فقط حدود ۱/۵ درصد از محصولات تولیدی است. بدون شک افزایش صادرات صنایع غذایی نیازمند آشنایی هرچه بیشتر دست اندرکاران این صنعت با آخرین دستاوردهای شرکت های معتبر بین المللی و برقراری ارتباط های بین المللی می باشد. با برگزاری نمایشگاههای بین المللی ضمن برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان معتبر داخلی و خارجی و نیز توزیع کنندگان محصولات غذایی در سطح کشور فرصت انعقاد قراردادها، تشکیل اتحادیه ها و توسعه فعالیت های اقتصادی بین مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان، فراهم می گردد.

انجمن وارد کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی ایران، به منظور معرفی تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی (مواد اولیه – مواد فرآینده شده) سالم و خوشنام جهانی به جامعه تولید کننده و مصرف کننده ایرانی و ایجاد زمینه همکاری های مشترک بین تولید کنندگان داخلی و برندهای معتبر غذایی جهان اقدام به برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته در جزیره کیش نموده است.

در این نمایشگاه  بیش از ۵۰ شرکت و نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، آلمان، سویس، انگلستان، ترکیه، مالزی، هلند، هند، امارات متحده عربی، لهستان، ژاپن، فرانسه، عمان، اتریش و بلژیک در این نمایشگاه در کنار تولیدکنندگان داخلی محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه صنایع غذایی عرضه می کنند.

از نکات جالب توجه این نمایشگاه تعداد کم شرکت کنندگان داخلی در این نماشگاه نسبت به شرکت های خارجی است که تقریبا ۴۰ شرکت خارجی و ۱۰ شرکت داخلی هستند و به گفته مسئولان دلیل این نامتوارزنی تعدد نمایشگاه های مواد غذایی در کشور و گستردگی این حوزه، شرکت ها برای حضور خود در نمایشگاه ها تقسیم بندی دارند.
برگزاری نشست های تخصصی در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش و مسابقات قهوه از جمله برنامه های جنبی  این نمایشگاه است که به همت انجمن وارد کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی ایران و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=861
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.