• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

انصراف نمایندگان فوتبال کیش از جام حذفی / ضعف هیئت فوتبال یا عدم آمادگی تیم ها؟

  • کد خبر : 856
  • 22 شهریور 1395 - 23:35
انصراف نمایندگان فوتبال کیش از جام حذفی / ضعف هیئت فوتبال یا عدم آمادگی تیم ها؟

تیم های فوتبال آب و برق کیش و توسعه (بانی گستر) کیش از حضور در جام حذفی انصراف دادند. در حالی که دیروز و امروز رقابت های جام حذفی کشور برگزار شد، اما بدلیل مبهم بودن وضعیت نمایندگان کیش، آنها از  حضور در جام حذفی انصراف دادند. نماینده کیش در لیگ دو که حالا باید […]

تیم های فوتبال آب و برق کیش و توسعه (بانی گستر) کیش از حضور در جام حذفی انصراف دادند.

در حالی که دیروز و امروز رقابت های جام حذفی کشور برگزار شد، اما بدلیل مبهم بودن وضعیت نمایندگان کیش، آنها از  حضور در جام حذفی انصراف دادند.

نماینده کیش در لیگ دو که حالا باید آن را بانی گستر خواند، در حالی باید دیروز به میدان حذفی می رفت که بازی هفته دوم مسابقات لیگ دو را بدلیل عدم تمایل هیئت فوتبال خود مختار کیش به برگزاری مسابقه، کنسل شده می دید و عدم حضور این تیم در جام حذفی چندان دور از انتظار نبود. حال آنکه ادامه حضور این تیم در لیگ دو و محل برگزاری مسابقات این تیم در حاله ای از ابهام است و این در حالی است که شنیده ها حاکی از آن است که مسئولان تیم بانی گستر درصدد هستند در بازی‌هایی که میزبان هستند با توجه به اینکه این جزیره تحت نظر هیئت فوتبال هرمزگان فعالیت می‌کند، محل دیگری برای انجام مسابقات خانگی خود انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که انتخاب رئیس هیئت فوتبال جزیره کیش بر عهده ریاست سازمان منطقه آزاد کیش است و اینکه جزیره کیش از لحاظ فوتبالی ارتباطی با استان هرمزگان ندارد و پس‌ از اینکه در دهه هفتاد این جزیره ارتباط فوتبالی‌اش را با هرمزگان آغاز کرد به دلیل برخی محدودیت‌ها و مقرون‌ به‌صرفه نبودن هزینه‌ها، بار دیگر جدا شد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا هیئت فوتبال جزیره کیش که انگار ساز خود مختاری‌اش از فدراسیون فوتبال را خوب کوک کرده است مجوز بازی تیم بانی گستر را صادر خواهد کرد یا این تیم باید برای میزبانی دیدارهای خانگی‌اش راهی یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان شود؟؟؟!!!

از سوی دیگر تیم آب و برق که چند وقتی است تمرینات خود را برای حضور در لیگ سه آغاز کرده است، با عدم تمایل مسئولان آب و برق برای تیم داری و هزینه کردن در لیگ سه مواجه شده است و باید دید سرانجام این تیم به کجا ختم می شود.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=856
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.