• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

فرمانده قاطعیت پلیس همراه با رأفت اسلامی است

  • کد خبر : 8543
  • 28 آذر 1396 - 16:18
فرمانده قاطعیت پلیس همراه با رأفت اسلامی است

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به اینکه حضور پلیس تداعی گر امنیت و آرامش است گفت: قاطعیت پلیس همواره همراه با رافت اسلامی بوده و هست.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از کیش پرس، سرهنگ« رحیم جهانبخش » فرمانده انتظامی ویژه کیش در نشست صمیمانه با جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در محل ستاد نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه نیازی نیست تا در هنگام سخن کیش را با عنوان جزیره زیبای کیش خطاب کرد اظهار کرد: کیش خود، معنای زیبایی و تجلی زیبایی است.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه  فلسفه این نشست، حضوری صمیمانه است و با استفاده از کلمات محاوره ای، ساده و دوست داشتنی مسائل امنیت اجتماعی و روز جامعه و معضلات مورد بررسی قرار می گیرد افزود: در این جلسه گردهم آمده ایم تا با بررسی معضلات و مشکلات و یافتن راهکارهای مناسب به رویش مجدد اقتصادی جزیره کمک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جزیره کیش در گذشته ای نه چندان دور یکه تاز میدان تسهیلات در مناطق آزاد کشور بود افزود: به رغم اینکه امروز مناطق آزاد افزایش یافته و مناطق آزادی چون اروند نیز به سوی دریافت و ارائه تسهیلات ویژه چون عدم نیاز به روادید برای سفر به این منطقه پیش می روند باید نگاه به رویش جزیره و چرخش چرخ های اقتصادی متحول شود.

سرهنگ جهانبخش با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تمامی تلاش خود را برای همکاری با بازارها به کار گرفته است بیان کرد: کیش تنها منطقه ای است که تامین امنیت بازارها در آن به دفتر بازار واگذار شده است.

وی با تصریح بر اینکه کار پلیس به هیچ عنوان تعطیل بردار نیست و وظیفه ذاتی پلیس برخورد با ناهنجاری های اجتماعی است ادامه داد: پلیس ساختاری تعریف شده دارد که براساس آن برخوردهای مناسب همراه با رافت اسلامی دارد به ویژه در مناطق گردشگری رعایت تمامی موارد صورت می پذیرد اما بی تردید نمی توان تمام مسافران را راضی برگرداند.

سرهنگ جهانبخش با اینکه ما همواره به وظایف خود عمل می کنیم تاکید کرد: در صورتی که پلیس با موارد ناهنجاری برخورد نکند مورد اعتراض واقع خواهد شد که در عملکرد خود کوتاهی کرده است.

وی  با بیان اینکه آموزش های لازم به نیروهای تحت اختیار این فرماندهی در خصوص نحوه برخورد با مردم به صورت دائم داده می شود افزود: در یکسال گذشته در نوع برخورد با مردم هیچ اعتراضی به واحدهای فرماندهی نیروی انتظامی ویژه کیش اعلام نشده است.

سرهنگ رحیم جهانبخش با اشاره به اینکه پلیس همواره در بخش هایی مظلوم واقع می شود افزود: بسیاری از زحمات پلیس که در انظار نبوده و به صورت ویژه در ایجاد آرامش و امنیت شهروندان و جامعه تاثیرگذار است از نظرها پنهان بوده و دیده نمی شود.

وی خاطر نشان کرد: در راستای برخورد اجتماعی مناسب و تکریم مردم هر هفته کلاس های آموزشی جهت نیروهای حاضر در بازارها برگزار می شود.

ثبات مدیریت امنیت اقتصادی را در پی دارد

رحمان سادات نجفی رئیس جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی ویژه کیش در برقراری نظم و امنیت گفت: دغدغه های پلیس کاملا قابل درک است و تمام تلاش جامعه بازاریان بر تعامل حداکثری با نیروهای انتظامی در تامین امنیت به ویژه در بازارهای کیش و کاهش تنش در نوع برخوردهاست.

وی تاکید کرد: بخش خصوصی با تقدیر از امنیتی که امروز در جزیره کیش وجود دارد انتظار دارد تا برخورد نیروهای پلیس با گردشگران با رأفت و ملایمت بیشتری باشد.

رئیس جامعه بازاریان با اشاره به اینکه گاه جزیره کیش مورد قضاوت های ناعالادنه و همراه با بی انصافی از سوی مسئولان شهرهای دیگر قرار میگرید تصریح کرد: این نوع قضاوت های ناعادلانه در خصوص نیروهای پلیس نیز مشاهده می شود در حالیکه پلیس کیش همواره تلاش کرده است تا به وظایف ذاتی خود عمل کند.

وی اظهار امیدواری کرد پلیس کیش با استفاده از ظرفیت ها و شاخصه های فرهنگی کیش و همراهی مردمی بهره بگیرد تا امنیت پایدار کیش به گونه ای رضایت بخش مورد توجه کیشوندان و گردشگران قرار گیرد.

سادات نجفی با گلایه از تغییر مدیریت ها که به اقتصاد کیش ضربه های جبران ناپذیری در گذشته زده است خاطر نشان کرد: ثبات در مدیریت موجب افزایش شناخت بیشتر مسئولان و یافتن راهکارهای برخورد با معضلات می شود و امید است این ثبات در مدیریت در نیروی انتظامی و رده های مسئولان پایین دست نیز دیده شود.

در این مراسم به سوالات اعضای جامعه بازاریان در خصوص مشکلات و معضلات بازارهای کیش و تعامل با نیروی انتظامی پاسخ داده شد.

در انتهای این مراسم از فعالان اقتصادی جامعه بازاریان کیش با اهداء لوح تقدیر از سوی فرماندهی نیروی انتظامی ویژه کیش تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8543
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.