• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

شرف زاده سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش شد

  • کد خبر : 8501
  • 27 آذر 1396 - 10:54
شرف زاده سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش شد

طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، ایرج شرف زاده به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

ایرج شرف زادهبه گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم انصاری لاری خطاب به ایرج شرف زاده آمده است: با عنایت به تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل منصوب می شوید.

امید است با عنایت خداوند متعال در انجام وظایف محوله، پیوسته موفق و موید باشید.

ایرج شرف زاده که تحصیلکرده رشته روابط عمومی در مقطع کارشناسی و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی است در حال حاضر عضو و سخنگوی دور پنجم شورای شهر کیش و مدیر عامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش است.

وی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در سالهای ٩٠ تا ٩٢ بوده است و فعالیت به عنوان مشاور روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را در کارنامه کاری خود دارد.

شرف زاده همچنین عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران و فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران IFJ است.

از فعالیت های وی در عرصه رسانه و ارتباطات می توان به معاون سر دبیر روزنامه آزاد، دبیر سرویس اقتصادی روزنامه صدای عدالت، سر دبیری هفته نامه اقتصاد و مردم و خبرنگاری روزنامه سلام اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8501
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.