• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تشریح ترفند اخذ نوبت صدور کارت ملی / کیشوندان صبور باشند

  • کد خبر : 8489
  • 27 آذر 1396 - 18:09
تشریح ترفند اخذ نوبت صدور کارت ملی / کیشوندان صبور باشند

مسئول ثبت احوال جزیره کیش گفت: افرادی که زودتر اقدام کنند می‌توانند ثبت نام کنند و نظر به اینکه هر روز تنها برای دو هفته آینده نوبت دهی می شود لذا با تکمیل ظرفیت، ثبت نام غیر فعال می‌شود و امکان دارد همان ۱ ساعت اول ظرفیت تکمیل شود.

نیاز گلبندی مسئول ثبت احوال جزیره کیش در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کیشوند نیوز در رابطه با طرح برخی مسائل از جمله اخذ وجه نقد خارج از پروسه اداری برای گرفتن نوبت صدور کارت ملی گفت: همانطور که می‌دانید متقاضیان با مراجعه به سایت سازمان ثبت احوال به نشانی NCR.ir می توانند برای صدور کارت ملی نام نویسی و نوبت دریافت کنند. بدلیل حجم بالای متقاضیان در جزیره کیش نوبتدهی مقداری سخت می‌باشد و ظرفیت ما محدود است، البته پیگیر افزایش مجدد ظرفیت در اداره پست و راه اندازی دفاتر پیشخوان جهت انجام عملیات اخذ درخواست کارت هوشمند هستیم و ان شالله بزودی این مشکل برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: پروسه نوبت دهی بدون دخالت اشخاص و کاملا سیستمی انجام می‌شود (از ساعت ۲ بامداد فعال می‌شود) و افرادی که زودتر اقدام کنند می‌توانند ثبت نام کنند و نظر به اینکه هر روز تنها برای دو هفته آینده نوبت دهی می شود لذا با تکمیل ظرفیت، ثبت نام غیر فعال می‌شود و امکان دارد همان ۱ ساعت اول ظرفیت تکمیل شود.

وی گفت: افراد در طول روز وارد سایت می‌شوند و مشاهده می‌کنند که نوبت پر است. در واقع همین کاری(نوبت گیری در ساعات اولیه) که دفاتر پیشخوان یا پست برای ثبت نام اولیه و نوبت گیری انجام می‌دهد را مردم نیز می‌توانند انجام دهند.

وی در رابطه با ظرفیت کنونی برای اخذ کارت ملی در جزیره کیش گفت: در حال حاضر ظرفیت روزانه کلی برای جزیره کیش ۱۱۰ نفر می‌باشد و ما در صدد این هستیم که این تعداد نوبت دهی را افزایش دهیم. متقاضیان تا پایان سال برای اخذ کارت ملی فرصت دارند و اینکه با ثبت نام اولیه و اخذ کد رهگیری حتی اگر موفق به نوبت گیری نشدند،مجدد نیاز به پرداخت هزینه نمی باشد. درضمن تقاضا داریم افرادی که کارت ملی دارند کمی صبور باشند و اجازه دهند تا آنهایی که کارت ندارند، نوبت گیری نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8489
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.