• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

از “کباب غاز” روسای فدراسیون تا تخم مرغ داوران/ داوران فوتبال در اردوی کیش اعتصاب کردند

  • کد خبر : 8438
  • 23 آذر 1396 - 15:00
از “کباب غاز” روسای فدراسیون تا تخم مرغ داوران/ داوران فوتبال در اردوی کیش اعتصاب کردند

کلاس دانش افزایی داوران فوتبال ایران در تعطیلات نیم فصل که در جزیره کیش در جریان بوده، بار دیگر حواشی عجیبی آفرید.

به گزارش کیشوند نیوز از تابناک ورزشی، بعد از عدم دعوت داوران بین المللی به کلاس جزیره کیش و عدم تهیه بلیت هواپیما برای داوران که سوژه رسانه ها شده بود، نحوه پذیرایی از داوران به گونه ای بود که کاسه صبر آنها را لبریز کرد و آنها را به اعتصاب و ترک اردو واداشت.کیفیت نامطلوب غذا در کنار نظافت بد اتاق های یک هتل تک ستاره که محل اقامت داوران است، سبب شده تا داوران به حالت اعتراض به اتاق های شان برگردند و جنجال جدیدی ایجاد شود.

در تازه ترین حواشی این اردو ، گفته شده که الویه بسته بندی در یک شب و تخم مرغ آب پر و سیب زمینی به عنوان شام دیشب به داوران داده شد. فدراسیونی که بودجه ای برای امور داوران ندارد و حتی نمی تواند حقوق انباشته و معوقه آنها را بعد از چندماه تسویه یا بخشی از آن را پرداخت کند، چه اصراری به برگزاری اردو در کیش با اینهمه نارسایی و آبروریزی دارد؟! سوال و ابهام این است که از اساس چه چیزی را می خواهد ثابت کند؟

ضلع سوم در ارکان برگزاری یک مسابقه فوتبال بعد از مربیان و ورزشکاران، داوران هستند اما در فوتبال ایران گویا این تصور وجود دارد که بدون حضور داور هم می توان یک بازی رسمی را برگزار کرد وگرنه این نوع برخورد با داوران نمی شد و دستمزد این قشر زحمتکش که همیشه سیبل انتقاد هستند و با کوچکترین لغزش هدف حملات مربیان و مدیران و تماشاگران و رسانه ها قرار می گیرند، بطور مداوم به تاخیر می افتد.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که هفته گذشته همایش هم اندیشی و دانش افزایی کمیته های فدراسیون و روسای هیات های فوتبال استان های سراسر کشور در جزیره کیش برگزار شد که نحوه پذیرایی از آنها با پذیرایی از داوران بسیار متفاوت بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8438
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.