• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

الحاق یک فروند هواپیمای بویینگ ۷۳۷ به ناوگان شرکت هواپیمایی کیش/ افزایش پرواز روزانه در مسیر کیش – شیراز

  • کد خبر : 8277
  • 14 آذر 1396 - 12:43

شبکه پروازی و ناوگان شرکت هواپیمایی کیش با ورود یک فروند هواپیمای نیمه سنگین از نوع بویینگ ۷۳۷ توسعه یافت .

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی کیش ؛ این شرکت در راستای حفظ اصل مشتری مداری و  انجام رسالت خود بعنوان تنها شرکت هواپیمایی زیر مجموعه سازمان منطقه آزادکیش در جهت کمک به توسعه پایدار جزیره و تقویت صنعت گردشگری و توریسم در مروارید خلیج فارس با اولویت توسعه شبکه پروازی در مسیرهای داخلی و با رویکرد اتصال به جزیره زیبای کیش اقدام به توسعه ناوگان هوایی خود با الحاق یک فروند هواپیمای بویینگ ۷۳۷ نمود .

هواپیمای مذکور دارای  ۱۳۳ صندلی و استیجاری  می باشد و مقرر گردیده با برنامه ریزی صورت پذیرفته نیاز سایر مراکز استانها جهت اتصال به بقیه نقاط کشور به ویژه جزیره رویایی کیش مرتفع گردد.

لازم بذکر است کیش ایر با بهره برداری از ناوگان هواپیمایی خود و  با  برقراری میانگین ۷۵سورتی پرواز روزانه و همچنین اتصال مراکز و شهرهای ۱۶ استان به جزیره کیش موفق به تأمین نیاز مردم عزیز کشورمان گردیده است .

افزایش پرواز روزانه کیش ایر در مسیر کیش – شیراز- کیش

با توجه به تقاضای واصله از مردم خونگرم استان فارس جهت حضور در جزیره زیبای کیش و درخواستهای مکرر بعمل آمده از جانب کیشوندان به منظور افزایش پرواز از سایر مبادی به مقصد کیش بالاخص مسیر کیش – شیراز- کیش و از آنجا که پروازهای روزانه برقرار شده توسط کیش ایر جوابگوی تقاضای گردشگران و کیشوندان نبوده است، این شرکت را بر آن داشت تا با توسعه ناوگان پروازی خود نسبت به افزایش پرواز در مسیر  کیش – شیراز- کیش به شرح ذیل اقدام نماید.

لازم بذکر است در صورت توسعه ناوگان کیش ایر  و اطمینان از تکمیل ظرفیت پروازها، افزایش پرواز سایر مبادی پروازی به مقصد جزیره کیش در برنامه کیش ایر جهت برقراری پرواز لحاظ خواهد شد.



ردیف روزهای پرواز شماره پرواز مسیر پروازی شماره پرواز مسیر پروازی تاریخ شروع
۱ یکشنبه–چهارشنبه ۷۱۶۴ کیش–شیراز ۷۱۶۵ شیراز–کیش ۱۵ آذرماه


ردیف روزهای پرواز شماره پرواز مسیر پروازی شماره پرواز مسیر پروازی تاریخ شروع
۱ دوشنبه–پنج شنبه ۷۰۶۰ کیش–شیراز ۷۰۶۱ شیراز–کیش ۱۳ آذرماه


ردیف روز پرواز شماره پرواز مسیر پروازی شماره پرواز مسیر پروازی تاریخ شروع
۱ شنبه ۷۰۶۰ کیش–شیراز ۷۰۶۱ شیراز–کیش اول دیماه
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8277
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.