• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مراسم هفتمین همایش هنرمندان پیشکسوت در کیش برگزار شد

  • کد خبر : 8271
  • 13 آذر 1396 - 14:26
مراسم هفتمین همایش هنرمندان پیشکسوت در کیش برگزار شد

هفتمین همایش هنرمندان پیشکسوت امروز دوشنبه ۱۳ آذرماه به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت و با حضور مسئولین و بیش از ۱۳۰ هنرمند پیشکسوت در عرصه‌های مختلف هنری از سراسر ایران در جزیره کیش برگزار شد.

هفتمین همایش هنرمندان پیشکسوت امروز دوشنبه ۱۳ آذرماه به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت و با حضور علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد، کمالی مشاور مدیرعامل منطقه آزاد کیش و بیش از ۱۳۰ هنرمند پیشکسوت در عرصه‌های مختلف هنری از سراسر ایران در جزیره کیش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پیام سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این همایش توسط سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت قرائت شد و بعد از آن حضار شاهد یک اجرای موسیقی توسط اساتید پیشکسوتی همچون منوچهر غیوری، داوود یاسری و داوود فیاضی بودند.

در ادامه این همایش برای ۲۵ هنرمند پیشکسوت حاضر در این همایش که از متولدین ماه‌های مهر، آبان و آذر بودند مراسم جشن تولد برگزار شد که به گفته روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت؛ مراسم اصلی بنا بر سنت پیشین این موسسه در خصوص برگزاری این جشن تولدها بعد از پایان سفر این هنرمندان به کیش در تهران برگزار شود.

همچنین برگزاری یادبود زنده‌یاد انوشیروان ارجمند با حضور کیهان‌دخت امین و بهار ارجمند همسر و دختر این هنرمند فقید، تجلیل از حامیان موسسه هنرمندان پیشکسوت همچون شرکت هواپیمایی معراج و هتل مارینا پارک و همچنین نماینده دکتر نوبخت، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

هفتمین همایش هنرمندان پیشکسوت از ۱۱ تا ۱۴ آذرماه در جزیره کیش در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8271
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.