• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

علی عبدالله صالح کشته شد/ فتنه ساقط شد

  • کد خبر : 8261
  • 13 آذر 1396 - 13:08
علی عبدالله صالح کشته شد/ فتنه ساقط شد

وزارت کشور یمن با انتشار بیانیه‌ای رسمی، خبر مرگ علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق این کشور را تایید و اعلام کرد که «ساقط شدن طرح فتنه، به مثابه سقوط خطرناک‌ترین طرح خیانتی بود که با نیروهای متجاوز علیه یمن همراهی کرد».

علی عبدالله صالحوزارت کشور یمن امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای رسمی، شایعات کشته شدن علی عبدالله صالح را تأیید کرد و رسما اعلام کرد که او کشته شده است.

در بیانیه وزارت کشور آمده است که «بحرانی که شبه‌نظامیان خیانت شروع کردند،‌ با کشته شدن سرکرده‌شان و تعدادی از عناصر جنایتکار به پایان رسید».

به گفته وزارت کشور یمن، با کشته شدن علی عبدالله صالح، خنثی‌سازی طرح فتنه‌انگیز، به مثابه سقوط خطرناکترین طرح خیانت و فتنه‌ای که همراه نیروهای متجاوز [عربستان سعودی] شد تا یمن را به زانو در آورد.

محمد البخیتی، از اعضای ارشد جنبش انصارالله نیز تاکید کرد که علی عبدالله صالح کشته شده است و گفت: پس از خاموش شدن فتنه، توسط نیروهای امنیتی وضعیت صنعا آرام شد و هم اکنون وضعیت شهر با ثبات است.

وی همچنین خبر داد: علی عبدالله صالح در حالی که تلاش می‌کرد از صنعا فرار کند کشته شد. میانجیگری هایی برای حفظ جان او و همراهانش شده بود که به دلیل سنگ‌اندازیهای خود عبدالله صالح شکست خوردند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8261
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.