• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

راه اندازی سامانه جامع دریایی در بندر کیش

  • کد خبر : 8253
  • 12 آذر 1396 - 18:59
راه اندازی سامانه جامع دریایی در بندر کیش

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش از راه اندازی سامانه جامع دریایی در بندر کیش خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، احمد شهریاری مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش با اشاره به راه اندازی سامانه جامع دریایی دربندر چند منظوره کیش از صدور الکترونیکی مجوز خروج کشتی ها در یک ماه گذشته خبر داد.

شهریاری افزود: با هماهنگی و همکاری واحد امور دریایی و فاوای اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از هفته سوم آبان ماه تاکنون، با به کار گیری نسخه جدید سامانه جامع دریایی، نمایندگان کشتیرانی های فعال در بندر کیش می توانند اجازه حرکت کشتی های (PORT CLEARANCE) تحت نمایندگی خود را به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور فیزیکی در اداره بندر دریافت کنند.

وی افزود: به منظور اجرای بهتر کنوانسیون تسهیل ترافیک دریایی، کارگاه آموزشی یک روزه با حضور نمایندگان کشتیرانی ها برگزار شد و ۲۸ نماینده شرکت های فعال کشتیرانی در بندر کیش آموزش های تئوری و عملی را در خصوص نحوه کار با سامانه جامع دریایی فراگرفتند.

وی افزود: پس از راه اندازی کامل سامانه جامع دریایی و در اختیار قرار دادن دسترسی های لازم به نمایندگان شرکت های کشتیرانی برای درج اطلاعات و بارگذاری اسناد در این سامانه، رفت و آمد نمایندگان شرکت های کشتیرانی به ساختمان اداری بندر برای دریافت اجازه حرکت شناورها ۷۰ درصد کاهش یافت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8253
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.