• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

کشف ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانان کیش

  • کد خبر : 8251
  • 12 آذر 1396 - 18:53
کشف ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانان کیش

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش از کشف ۱۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و توقیف یک فروند لنج باری، توسط دریابانان این جزیره خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز از پلیس کیش، سرهنگ “رحیم جهانبخش” در این خصوص گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و طرح کنترل نوار مرزی، دریابانان کیش موفق به توقیف یک فروند شناور باری حامل انواع کالای قاچاق و همچنین دستگیری ناخدا و چهار ملوان این لنج شدند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به دستورات فرمانده محترم ناجا در خصوص جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور و حرکت در مسیر اشتغال زایی و تحقق شعار سال گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و طرح کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، دریابانان کیش موفق به کشف و ضبط انواع کالای قاچاق شدند.

جهانبخش در تشریح این خبر افزود: ماموران پایگاه دریابانی کیش با اشراف اطلاعاتی در محدوده ۱۲ مایلی شمال غرب جزیره کیش، در عملیاتی غافلگیرانه یک فروند لنج باری که از کشور امارات به مقصد بندر دیر در استان بوشهر در حال حرکت بودند را شناسایی و توقیف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این لنج ، ۱۲۳۰ کارتن لوازم جانبی ماشین لباسشویی، ۱۵۰ هزار عدد فندک ، ۳۹ کارتن لوازم خیاطی ، ۱۶۱۳ کارتن لوازم آشپزخانه ، ۱۶۰ کارتن لوازم یدکی خودرو ، ۲۰۹ کارتن لوازم ورزشی را کشف کردند.

سرهنگ جهانبخش گفت: کارشناسان گمرک ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال بر آورد کردند که در این رابطه شناور مربوطه توقیف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان “با اشاره به شعار سال” اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال” خاطرنشان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی و برخورد با قاچاق کالا، دریابانان کیش بصورت شبانه روزی در حریم آبهای استحفاظی اجازه هیچ گونه تخلف و پدیده قاچاق کالا را به متخلفان نخواهند داد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8251
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.