• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

قهرمانی علیرضا شاملی با شکست برادرش در مسابقات کلوز ستلایت اسکواش کشور

  • کد خبر : 8210
  • 10 آذر 1396 - 12:43

علیرضا شاملی از کیش در یک بازی نفس گیر با برتری مقابل سهیل شاملی قهرمان مسابقات رنکینگ بین المللی کلوزستلایت آقایان (جام ندای سلامتی و شادابی) شد با کسب عنوان قهرمانی جایزه ۵۰۰ دلاری را از آن خود کرد.

علیرضا شاملی

به گزارش کیشوندنیوز ، بازی نهایی مسابقات اسکواش کلوز ستلایت پسران کشور با امتیاز رنکینگ بین المللی و با عنوان «جام ندای سلامتی و شادابی»، ظهر جمعه بین علیرضا و سهیل شاملی در خانه اسکواش گرگان برگزار شد.

در پایان این بازی زیبا، علیرضا شاملی با نتیجه سه بر دو مقابل برادر خود سهیل، پیروز و قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

علیرضا شاملی با پیروزی بر سمیع الله قاصدآبادی در مرحله نیمه نهایی به مرحله فینال راه یافته بود. بدین ترتیب علیرضا شاملی از کیش با کسب عنوان قهرمانی جایزه ۵۰۰ دلاری را از آن خود کرد. سهیل شاملی نیز با کسب عنوان نایب قهرمانی به جایزه ۲۵۰ دلاری دست یافت. فرزاد شکوهی و سمیع الله قاصدآبادی هردو از گرگان به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند و برنده جایزه ۱۲۵ دلاری شدند.

آئین اختتامیه و اهدای مدال با حضور امیر عزیزی پور دبیر فدراسیون اسکواش برگزار شد. مسابقات کلوز ستلایت اسکواش برای دومین سال متوالی در خانه اسکواش گرگان برگزار شده است. در این دوره ۲۹ اسکواش باز از سراسر کشور در دو جدول مقدماتی و اصلی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مهدی مختاری رئیس کمیته داوران، محسن غلام نژاد رئیس کمیته مسابقات و اشکان اتحادی ناظر فنی فدراسیون در این مسابقات بودند.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8210
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.