• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری سومین همایش ورزش و بیمار ها در کیش/ عدم حضور مسئولان ورزش کیش

  • کد خبر : 8165
  • 10 آذر 1396 - 4:39
برگزاری سومین همایش ورزش و بیمار ها در کیش/ عدم حضور مسئولان ورزش کیش

سومین همایش ورزش و بیمار ها صبح روز پنجشنبه با حضور اساتید برجسته در این حوزه در پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران شروع به کار کرد.

همایش ورزش و بیماریبه گزارش کیشوند نیوز، سومین همایش ملی ورزش و بیماری‌ها توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و با همکاری پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران باهدف تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی، در حوزه ورزش و بیماری‌ها و در راستای تأمین نیازهای جامعه و آگاهی بخشی به عموم مردم روز گذشته پنجشنبه ۹ آذر در جزیره کیش در محل پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران آغاز شد.

در این همایش بیش از ۱۳۰ عنوان مقاله در محورهای ورزش و سرطان، ورزش و اختلالات متابولیک، ورزش و اختلالات عصبی – عضلانی، ورزش و بیماری‌های ایمونولوژیکی، ورزش و بیماری‌های قلب و عروق، ورزش و اختلالات رفتاری و روان‌شناختی، ورزش و آسیب‌های عضلانی- اسکلتی و ورزش و بارداری توسط دبیرخانه همایش دریافت شد که پس از انجام فرایند داوری توسط کمیته داوران حدود ۶۰ عنوان مقاله در دو بخش سخنرانی و پوستر برگزیده شدند. در این همایش دو روزه تعداد ۲۰ سخنرانی کلیدی توسط پژوهشگران ارائه می شود.

همچنین در این همایش با حضور انجمن اوتیسم ایران نشست تخصصی ورزش و اوتیسم با حضور اندیشمندان این حوزه برگزار خواهد شد.

در حالی که این همایش کلمه “ورزش” را در عنوان خود یدک می کشد اما هیچ یک از مسئولین هیئت های ورزشی جزیره کیش در روز آغازین و افتتاحیه این همایش حضور نداشتند که این امر گلایه های دست اندرکاران برگزار کننده این همایش را در پی داشته است.

ناگفته نماند که حدود چند ماه است که “معاونت ورزش و تفریحات سالم” جزیره کیش بدون سرپرست اداره می شود و این بی سرپرستی باعث بوجود آمدن چنین بی نظمی هایی شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8165
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.