• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

برگزاری جلسه هم اندیشی شورای بسیج دانشجویی جزیره کیش با دکتر پورعلی معاونت فرهنگی سازمان

  • کد خبر : 8154
  • 09 آذر 1396 - 12:41
برگزاری جلسه هم اندیشی شورای بسیج دانشجویی جزیره کیش با دکتر پورعلی معاونت فرهنگی سازمان

جلسه هم اندیشی شورای بسیج دانشجویی جزیره کیش با دکتر پورعلی معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش روز چهارشنبه در دفتر معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در این جلسه ابتدا محمد حسین یوسف پور مسئول بسیج دانشجویی جزیره کیش گزارشی از فعالیت های بسیج دانشجویی جزیره کیش ارائه دادند.
یوسف پور اولویت برنامه های بسیج دانشجویی جزیره کیش را برنامه های فرهنگی و علمی پژوهشی دانستند.
مسئول بسیج دانشجویی جزیره کیش در ادامه برنامه هایی را در جهت ارتقای مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشجویان جزیره کیش ارائه دادند و نقش معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش را در جهت حمایت و کمک رسانی در این زمینه بسیار مهم دانستند.
مسئول بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی در دانشگاه های جزیره کیش در انتها ضمن تشکر و قدردانی از جناب آقای دکتر پورعلی به دلیل برگزاری این جلسه هم اندیشی نقش جوانان بخصوص دانشجویان جزیره کیش را در برطرف کردن معضلات فرهنگی و اجتماعی جزیره کیش بسیار مهم دانستند و خواستار میدان دادن مسئولین جزیره کیش بخصوص سازمان منطقه آزاد کیش به آنان شدند.
در ادامه مسئولین پایگاه های بسیج دانشجویی و معاونین شورای مرکزی ناحیه بسیج دانشجویی کیش به بیان مطالب و برنامه های خود در طول نیمسال های تحصیلی در دانشگاه ها شدند.
در انتهای این جلسه جناب آقای دکتر پورعلی ضمن قدردانی و تشکر از بسیج دانشجویی جزیره کیش صحبت هایی در جهت همکاری و هماهنگی برنامه های فرهنگی بخصوص در دانشگاه های جزیره کیش بیان نمودند.
معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش پیگیری برگزاری جلسات شورای دانشگاه های جزیره کیش را بسیار مهم دانستند و خاطر نشان کردند برگزاری این جلسات نقش بسیار مهمی در برطرف کردن مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشجویان در دانشگاه ها داشته و باور داشتند کمک های مادی و معنوی سازمان منطقه آزاد کیش از این طریق به دانشجویان انجام شود.
بسیج دانشجویی جزیره کیش از سال ٧٨ فعالیت خود را در جزیره کیش شرع کرده و در حال حاضر محمدحسین یوسف پور مسئول آن میباشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8154
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.