• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

جزیره کیش میزبان تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا

  • کد خبر : 7982
  • 27 آبان 1396 - 13:25
جزیره کیش میزبان تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا

جزیره کیش به عنوان میزبان مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا معرفی شد.

به گزارش کیشوند نیوز، مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشورمان با اعلام خبر میزبانی رقابت های زیر ۱۳ سال غرب آسیا گفت:در پی درخواست ایران مبنی بر برگزاری رقابت های زیر ۱۳ سال غرب آسیا و موافقت مسئولان فدراسیون تنیس آسیا ، میزبانی این رویداد برای نخستین بار به ایران سپرده شد.

وی افرود: این رقابت ها از ۱۸ آذر ماه آغاز و تنیسورهای نوجوان در دو بخش دختران و پسران به مدت ۲ هفته با هم مسابقه می دهند. مسابقات تنیس غرب آسیا به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود. هر کشور می تواند  با ۴ بازیکن در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کند و ایران به عنوان میزبان با ۸ تنیسور در بازیها شرکت می کند.

شایسته تصریح کرد: برای حضور در این رقابت ها از کشورهای لبنان، سوریه، اردن، عربستان، بحرین، یمن، عراق، افغانستان، قطر ، عمان، امارات و کویت دعوت کردیم. در پایان این رقابت ها تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب می شوند و سپس در مسابقات سطح ۲ آسیا اعزام می شوند.

تنیسور‌های برتر در پایان این رقابت ها، هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب می‌شوند و سپس به مسابقات سطح ۲ آسیا اعزام می‌شوند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7982
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.