• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

قدر دانی امام جمعه کیش از مشارکت مردم در امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشور

  • کد خبر : 7968
  • 26 آبان 1396 - 20:34
قدر دانی امام جمعه کیش از مشارکت مردم در امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشور

حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جزیره کیش ضمن تسلیت به مصیبت زدگان زلزله اخیر غرب کشور گفت: کیشوندان نیز همانند دیگر هموطنان نوع دوست در این حادثه دلخراش احساس مسئولیت کرده و در حد توان کمک های خود را برای مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال کردند.

به گزارش کیشوندنیوز از ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جزیره کیش ضمن تسلیت به مصیبت زدگان زلزله اخیر غرب کشور گفت: کیشوندان نیز همانند دیگر هموطنان نوع دوست در این حادثه دلخراش احساس مسئولیت کرده و در حد توان کمک های خود را برای مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال کردند.
وی اظهار کرد: ملت ایران در این حادثه دلخراش به بهترین نحو ممکن وظیفه خود را ادا کردند اما هنوز مصیبت زدگان این منطقه ها نیازمند کمک های مردمی هستند.
خطیب جمعه کیش در ادامه با تسلیت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به بیان برخی ویژگی های اخلاقی و سیره زندگی پیامبر و کریم اهل بیت پرداخت.
حجت الاسلام علیدادی هم چنین با گرامیداشت هفته بسیج افزود: همانطور که امام (ره) فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست و می‌طلبد که همه رده های مدیریتی کشور بسیجی وار عمل کنند تا بتوانیم بحران‌ها را عبور کنیم.
همچنین معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در جمع نمازگزاران کیش به تبیین فضایل اخلاقی رسول اکرم (ص)پرداخت و گفت: شرح صدر مهمترین ویژگی است که خداوند به پیامبر اسلام عطا فرموده است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی افزود: هیچ کس به اندازه رسول اکرم (ص) در آن دوران رنج ندید اما به واسطه شرح صدری که داشتند هرگز افراد را نفرین نکردند بلکه همواره آنها را دعا می کردند.
وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات امروز جامعه و خانواده ها ناشی از نداشتن ظرفیت و تحمل در مقابل مشکلات است.
وی گفت: باید با سعه صدر در مقابل مشکلات ایستاد و با افزایش آستانه تحمل از کینه ورزی و دشمنی دوری کنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7968
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.