• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اولین محموله کمک‌های مردمی جزیره کیش به مناطق زلزله زده ارسال شد + تصاویر

  • کد خبر : 7944
  • 24 آبان 1396 - 19:00
اولین محموله کمک‌های مردمی جزیره کیش به مناطق زلزله زده ارسال شد + تصاویر

اولین محموله کمک های مردمی از جزیره کیش، توسط یک فروند هواپیمای بویینگ کیش‌ایر عصر امروز به مقصد کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش کیشوند نیوز از سازمان منطقه آزاد کیش، در پی وقوع زلزله در غرب کشور و همراه با مردم سراسر ایران، کیشوندان نیز به منظور یاری‌رسانی به هموطنان زلزله ‌زده آستین همت بالا زدند.

داود کرمی، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش از استقبال خوب مردم برای کمک رسانی به هوطنان زلزله‌ زده خبر داد .

وی با اشاره به تماس تلفنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با استاندار کرمانشاه در ساعات نخست وقوع زلزله گفت: در این تماس، دکتر انصاری لاری در خصوص اعزام هر نوع کمکی به استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرد و بلافاصله برای جمع‌آوری مایحتاج ضروری زلزله زدگان به جوامع و اصناف کیش اطلاع‌رسانی شد.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد کیش که با حضور در فرودگاه جزیره از نزدیک ناظر روند بسته‌بندی و ارسال کمک‌های جمع آوری شده برای زلزله زدگان بود افزود: مردم، کسبه و بخش خصوصی همکاری بسیار خوبی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشتند؛ با برآوردهای انجام شده بیش از ٧ میلیارد و ۶٣٠ میلیون ریال اقلام ضروری شامل چادر، پتو، پوشاک و مواد خوراکی جمع آوری شد که به کرمانشاه اعزام می‌شود.

لازم به ذکر است سازمان منطقه آزاد کیش علاوه بر تخصیص هواپیمای کیش ایر برای انتقال محموله‌های کمک به زلزله‌زدگان بیش از هفتصد چادر اقامتی و ۲۵۰۰ تخته پتو نیز برای کمک‌رسانی به آسیب دیدگان کرمانشاه ارسال کرد.

در پرواز فوق تعدادی از امدادگران هلال احمر، آتش‌نشانان کیش و همکارانی از سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور داشتند.



























عکاس : حسین تهوری

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7944
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.