• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پلیس ستون اصلی استقرار نظم و امنیت در رشد و توسعه است

  • کد خبر : 7925
  • 23 آبان 1396 - 11:30
پلیس ستون اصلی استقرار نظم و امنیت در رشد و توسعه است

مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تقدیر از خدمات ، عملکرد و همکاری ها، پلیس را ستون اصلی استقرار نظم و امنیت و رشد و توسعه منطقه دانست.

به گزارش کیشوندنیوز از پایگاه خبری پلیس، “محمد راستی” در دیدار با فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش به همکاری های متقابل در حوزه های کاری اشاره و بیان کرد : امنیت مثال زدنی کیش حاصل همکاری ها و تلاش های نهادهای امنیتی و انتظامی است.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه تعامل تنگاتنگی با پلیس فراهم شده است افزود: احساس امنیت با بالاترین شاخصه خود در جزیره نشان از عملکرد موثر و صحیح پلیس و نهادهای امنیتی انتظامی دارد.

وی ادامه داد: مجموعه حراست سازمان منطقه آزاد کیش همکاری با پلیس را در برنامه کاری خود دارد و معتقد است پلیس خصوصاً در جزیره کیش ستون اصلی استقرار نظم و امنیت و عاملی موثر در مسیر تحول جزیره خواهد بود.

سرهنگ “رحیم جهانبخش” ضمن تبریک انتصاب ” محمد راستی” به سمت مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش با حضور افراد با تجربه و انتصاب در حوزه های تخصصی مرتبط نشان از موفقیت در اجرای امور و رفع مشکلات و چالش های فرارو را دارد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان ، همراهی و همکاری با مدیران سازمان را در دستور کار خود قرار داده و از تمام ظرفیت های قانونی که می تواند در مسیر رشد و توسعه جزیره موثر واقع شود بهره مند خواهد شد تا همگام با اهداف و برنامه های مدیر عامل سازمان، تحول در کیش را بر اساس چشم اندازها و راهبردهای کلان کشور محقق کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7925
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.