• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اعلام آمادگی مالک پیشین هتل داریوش برای سرمایه گذاری مجدد در کیش/ ثابت : همسو با نگاه تحول گرایانه دکتر انصاری لاری به کیش باز می گردم

  • کد خبر : 7787
  • 05 آبان 1396 - 17:38
اعلام آمادگی مالک پیشین هتل داریوش برای سرمایه گذاری مجدد در کیش/ ثابت : همسو با نگاه تحول گرایانه دکتر انصاری لاری به کیش باز می گردم

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در دو روز گذشته ابتدا در مراسم افتتاح و بهره برداری مجتمع مسکونی(پانسیون) خیریه اش در بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان لار شرکت کرد و سپس با حسین بکتاش کار آفرین و سرمایه گذار بزرگ کشورمان و مالک پیشین هتل داریوش دیدار کرد که در این دیدار مهندس ثابت از تمایل برای سرمایه گذاری مجدد در جزیره کیش خبر داد.

حسین ثابت بکتاش (زادهٔ خرداد ۱۳۱۳ در مشهد) کار آفرین و سرمایه گذار بزرگ کشورمان و یکی از سرمایه گذاران مطرح بین المللی است و سازنده و مالک پیشین هتل بزرگ داریوش است. ثابت در سال‌های قبل در جزایر قناری ۹ هتل داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به‌سبک تخت جمشید در کیش ساخته‌است. وی علاوه بر این هتل، چهار هتل دیگر نیز در کیش داشت (هتل‌های هلیا، لاله، تماشا و پانیذ) که از سال ۱۳۸۸ طی دو ـ سه مرحله فروخته شدند. شرکت تجارت بین‌المللی ثابت و مجموعۀ پارک دلفین‌های کیش (دلفیناریوم و باغ پرندگان با مساحت بیش از ۶۵ هکتار) متعلق به او بود.

این سرمایه گذار خوش فکر چندسالی است ادامه فعالیت های اقتصادی و فرهنگی خود را به مشهد منتقل کرده که احداث مدرسه، هتل، بنیاد فردوسی ثابت به منظور پاسداشت جایگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی و خرید اولین دستگاه هوشمند دیجیتال تصفیه آب درجهت کمک به رفع بحران آب از جمله اقدامات وی در شهر مشهد است.

حسین ثابت بکتاش

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، مهندس حسین ثابت امروز در نشستی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اعتقاد راسخ به توان وتجربه دکتر انصاری لاری را دلیل فعالیت دوباره خود درجزیره کیش عنوان کرد وگفت: چنانچه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش علاقمند باشد فعالیت خود را درکیش از سر می گیرم زیرا نگاه تحول گرایانه و تفکر خلاقانه دکتر انصاری لاری بزرگترین پشتوانه برای فعالیت دراین جزیره است.

وی تجربه جهانی را ارزشمند ترین ثروت خود دانست وافزود : مهمترین داشته من تجربه جهانی است که ارزشی بسیار بالاتر از نقدینگی دارد و زمانی این تجربه به منصه ظهور می رسد که مدیری با تفکرو تحول گرا انگیزه های فعالیت را برای من و دیگر سرمایه گذاران ایجاد کند و درحال حاضر به مدد حضور دکتر انصاری لاری فرصتی ارزشمند درکیش ایجاد شده تا ظرفیت های بالقوه این منطقه آزاد را بالفعل کنیم.

دکتر انصاری لاری نیز دراین نشست ضمن استقبال از فعالیت دوباره حسین ثابت درجزیره کیش، این اتفاقات را نوید بخش آغاز دوران رونق وشکوفایی درجزیره کیش دانست و از سرمایه گذاران به عنوان مهمترین عامل ایجاد تحول یاد کرد وگفت: حمایت وهمراهی سرمایه گذاران وفعالان اقتصادی لازمه ایجاد تحول است و چنانچه این حمایت برای مدیرعامل منطقه آزاد کیش وجود نداشته باشد ایجاد تحول درحد تفکرو نظر باقی می ماند و به مرحله اجرا نخواهد رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه از طرح های خلاقانه ای خبر داد که با حضورحسین ثابت اجرایی خواهد شد تا بار دیگر جزیره کیش با جاذبه های بی بدیل به مقصد مورد علاقه گردشگران تبدیل شود.

فعالیت دوباره حسین ثابت در جزیره کیش نوید بخش تحولات زیادی در این منطقه آزاد است. حال باید روزهای آتی جزیره را به نظاره نشست که آیا ثابت بکتاش معروف به کیش بر می گردد یا خیر؟ و در صورت بازگشت چه پروژه هایی را در این جزیره مرجانی کلید خواهد زد؟

مجتمع مسکونی(پانسیون) خیریه پزشکان در بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان لار افتتاح شد

مجتمع مسکونی پزشکان شهید محمد رحیمی نژاد با زیربنای ۱۱۰۰ متر مربع با ۱۴ واحد مسکونی و در چهار طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال توسط حاج محمد ابراهیم انصاری لاری خیر لارستانی و مدیرعامل حاضر سازمان منطقه آزاد کیش ساخته شده است، روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین شهرستان لار به بهره برداری رسید.

ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل منطقه آزاد کیش و خیر این مجموعه پانسیون در این مراسم با بیان اینکه اگر کاری صورت گرفته است به خاطر لطف خدا بوده  افزود: اینکه یک فرد بتواند کاری برای هم نوعان خود انجام دهد با زور انجام نمی شود بلکه لطف الهی است. اینکه انگیزه ای در انسانی برای کار خیر ایجاد شود نیز لطف الهی بوده است. وی افزود: ما در برابر شهدایی که جان خود را فدا کرده اند هر کاری که انجام داده ایم گویا کاری نکرده ایم.

انصاری لاری بیمارستان لار


انصاری لاری مجتمع مسکونی بیمارستان لار


انصاری لاری مجتمع مسکونی بیمارستان لار

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7787
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.