• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

نگاه عقلانی و خلاقانه موتور توسعه کیش را روشن خواهد کرد

  • کد خبر : 7719
  • 02 آبان 1396 - 11:34
نگاه عقلانی و خلاقانه موتور توسعه کیش را روشن خواهد کرد

یادداشتی که می خوانید به قلم بدریه بحرینی نائب رئیس شورای اسلامی شهر کیش است که به عقیده خود به احترام نگاه خلاقانه مدیر عامل منطقه آزاد کیش نوشته شده است.

بدریه بحرینی شورای شهر کیشسلام علیکم

بسیار خرسند گشتیم وقتی که خبر انتصاب شایسته دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری را به مسئولیت مھم منطقه آزاد کیش شنیدیم.
آنچه بنده و سایر کیشوندان عزیز را بیشتر خوشحال کرد شنیدن سخنان ایشان در روز معارفه است که تمامی حضار در مراسم را به شعف آورد و مهر ایشان بر دل همگان نشست. این شور و شعف نشان از آن دارد که فردی لایق، متخصص و فرھیخته با اندیشه ھا و برنامه ھای علمی به این مسئولیت مھم انتخاب گردیدہ است.
رشد و تعالی یک جامعه به وجود نخبگانی متفکر، متعھد و عمل گرا نیازمند است تا پایه ھای فرھنگی، علمی و ساختاری یک جامعه را با تیم ھای فکری و علمی بتوان در مسیر توسعه ھدایت کرد.
اینجانب معتقدم که تمامی این تفکرات و توانمندی ها در وجود دکتر انصاری لاری با توجه به پیشینه درخشان ایشان نمایان است. گرچه نمی توان بر این نکته مھم چشم پوشی نھاد که توسعه و به ثمر رساندن برنامه و اھداف توسط یک مدیر، نیازمند به زمان کافی و تمامی عوامل موجود است، اما زمانی که یک فرد متخصص و متعھد در تیم خود افرادی لایق و دانشمند و آگاہ به مسایل فرھنگی، اقتصادی و اجتماعی گزینش کند، بی شک نشانه ھای امید در دل آن جامعه جوانه می زند.
تمرکز بر مفهوم خلاقیت و نوآوری به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های تبلیغی کیش ، می تواند نشان از عمق باور و اعتقاد مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش به توسعه، رشد و تحول در منطقه داشته باشد. تاکید برتفاوت منحنی رشد از منحنی تحول نشان از دقت و تیزبینی است چرا که توسعه یافتگی الزاماً مساوی با افزایش نمودار رشد نیست کیش زمانی می تواند به عنوان شهری خلاق و مبتکر در عرصه های ملی و منطقه ای معرفی گردد که از نمودار قابل قبولی برخوردار باشد. پس مفاهیم تحول و خلاقیت که توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مورد توجه قرار گرفت نگاهی عقلانی و خردمندانه بود که همچون دو بازو موتور توسعه ی کیش را روشن و به تحرک و پویایی وا خواهد داشت.
دکتر انصاری لاری انسانی فرهیخته بسیار آگاہ به مسایل مھم فرھنگی، اجتماعی و اقتصادی جزیره زیبای کیش و خصوصا نیازھا و دغدغه ھای اساسی جوانان متخصص و اندیشمند می باشد و این جای بسی خوشحالی است تا با یک تیم قوی و مدیریتی دلسوز بزودی شاھد اثرات فعالیت ھای چشمگیر و ارزشمند ایشان در سرزمین نخل و آفتاب باشیم.
بدریه بحرینی
عضو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کیش و نماینده شورا در شهرستان

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7719
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. تا کی تملق و چاپلوسی بسه دیگه

  2. تو اگه عرضه داری خودت برو برای مردم کار بکن. اینهمه شعار دروغ میدادید