• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

توقیف بیش از ۵۰ موتور شارژی در یک شب در کیش

  • کد خبر : 7717
  • 02 آبان 1396 - 11:26
توقیف بیش از ۵۰ موتور شارژی در یک شب در کیش

رئیس پلیس راهور کیش از جمع آوری و توقیف بیش از ۵۰ موتور شارژی به دلیل تخلف راکبان آن ها در عدم استفاده از کلاه ایمنی و چراغ در شب خبرداد.

موتور های برقی و شارژی کیشبه گزارش  کیشوند نیوز از کیش پرس، سرگرد بهرام ایمانی نسب رئیس پلیس راهور جزیره کیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار کرد: حسب تامین نظم و امنیت در جزیره کیش و با توجه به اینکه برخی از راکبان موتورهای شارژی با عدم رعایت قوانین و راهنمایی عبور و مرور در سطح شهر مشکلاتی را برای شهروندان و رانندگان به وجود آورده بودند شب گذشته در طرح ضربتی از ساعت ۱۷ تا ساعاتی از شب در منطقه سفین کیش این اقدام صورت گرفت.

وی توضیح داد: در اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف در کیش، با همکاری پلیس راهور، یگان امداد، کلانتری های یازده و دوازده در منطقه سفین شروع به اجرای طرح کردیم و آن دسته از موتور سوارانی که در حال تردد فاقد کلاه ایمنی بوده و یا در هنگام حرکت چراغ های  آنان خاموش است متوقف و به پارکینگ هدایت می شوند.

سرگرد ایمانی نسب تاکید کرد: از این پس نیز پلیس راهور به شدت با کسانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برخورد قاطع خواهد شد و پلیس بر روی هیچ نوع بی قانونی چشم خود را نبسته و مماشات نمی کند.

وی تصریح کرد: تمامی راکبان موتورهای شارژی در سطح شهر موظفند هنگام استفاده از این وسیله حتما از کلاه ایمنی استفاده و در شب چراغ های خود را روشن کنند تا علاوه بر تامین ایمنی جان خود مشکلاتی را برای دیگر رانندگان در سطح شهر به وجود نیاورند.

رئیس پلیس راهور کیش با اشاره به اینکه این طرح در دیگر نقاط شهر نیز اجرا می شود در خصوص میزان جریمه موتورهای توقیف شده افزود: تمامی موتورهای توقیف شده از یک هفته تا یکماه بسته به اینکه چندمین مرتبه است که مرتکب این تخلف می شوند توقیف خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: تامین نظم و امنیت و ایمنی شهروندان از اهمیت ویژه ای برای پلیس کیش برخوردار است و در تمامی سطح پلیس شبانه روز آماده و در صحنه حضور دارد.

شب گذشته در چند نقطه از منطقه سفین با حضور گسترده پلیس راهور، یگان ویژه و کلانتری های یازده و دوازده کیش در طرح برخورد با موتورسواران متخلف ۵۴ موتور شارژی توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.

جزیره کیش با ۹۱٫۵ کیلومتر مساحت در میان آب های نیلگون خلیج فارس یکی از شهرهای زیبای ایران اسلامی است که رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی در آن به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری محسوب می شود.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7717
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. زورتون فقط به موتور شارژیا میرسه.