• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد کیش برگزار شد

  • کد خبر : 770
  • 15 شهریور 1395 - 0:58
مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد کیش برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد کیش روز یکشنبه با حضور مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان و جمعی از مسئولین برگزار شد. در این مراسم که با حضور امام جمعه اهل سنت کیش، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش و روسای ادارات در بخشداری کیش برگزار شد، آقای سلیمان رحمانی […]

مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد کیش روز یکشنبه با حضور مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه اهل سنت کیش، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش و روسای ادارات در بخشداری کیش برگزار شد، آقای سلیمان رحمانی جای خود را به امیر مسعود سالکی واگذار کرد.

علی اللهیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید کمیته امداد کیش یکی از وظایف اصلی حکومت اسلامی را توجه به فقرا برشمرد و گفت : اگر می خواهیم جامعه ای سالم و دینی داشته باشیم باید به مسائل مربوط به فقرا و نیازمندان توجه کنیم .

مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان با تاکید بر ضرورت وجود کمیته امداد در کیش گفت : این نهاد فقر را مدیریت می کند و به نوعی دلال کار خیر است و اغنیا را به سمت انجام کار خیر و کمک به نیازمندان سوق می دهد .
اللهیاری افزود : تلاش ما فقر زدایی با کار آفرینی است نه اینکه هر فقیری که می آید از آن حمایت و چهره شهر را نازیبا کنیم .
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت خیرین برای محرومیت زدایی و از بین بردن فقر استفاده کرد افزود : اولویت استفاده از این ظرفیت در کیش ، ابتدا برای نیازمندان خود کیش است و مازاد آن پس از رفع مشکلات منطقه با تاکید بر محوریت کیش به مناطق دیگر تزریق خواهد شد .
اللهیاری ابراز امیدواری کرد که در ۲ سال اینده بتوانیم مشکل نیازمندان کیش را به صورت کلی برطرف سازیم.

لازم به ذکر است که امیر مسعود سالکی پیش از این به عنوان کارشناس در حوزه خودکفایی و خود اشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان فعالیت می کرد و همچنین سلیمان رحمانی که به مدت چهار سال رئیس کمیته امداد جزیره کیش بود، از این پس به عنوان مدیر جدید کمیته امداد بستک فعالیت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=770
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.