• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

درمانگاه عمومی و تخصصی نیروی انتظامی کیش افتتاح شد

  • کد خبر : 7384
  • 20 مهر 1396 - 13:21

سردار دکتر “سید محمد رضا سید احمدیان” در مراسم افتتاح درمانگاه امام رضا(ع) کیش بیان داشت: اگر می خواهیم امنیت پایدار داشته باشیم باید پلیس سالم داشته باشیم که لازمه داشتن پلیس سالم وجود مراکز درمانی مناسب است.

به گزارش کیشوندنیوز از پایگاه خبری پلیس، در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی در مراسمی با حضور رئیس بهداری نیروی انتظامی ناجا، فرمانده انتظامی ویژه کیش بهره برداری از درمانگاه نیروی انتظامی کیش آغاز شد.

سردار دکتر “سید محمد رضا سید احمدیان” در مراسم افتتاح درمانگاه امام رضا(ع) کیش بیان داشت: اگر می خواهیم امنیت پایدار داشته باشیم باید پلیس سالم داشته باشیم که لازمه داشتن پلیس سالم وجود مراکز درمانی مناسب است.

رئیس بهداری کل ناجا در خصوص راه اندازی این درمانگاه گفت: ارتقای بهداری نیروی انتظامی به درمانگاه در راستای ارائه خدمات مناسب پزشکی به پرسنل و خانوادهای انان در صورت گرفته است.

در این درمانگاه، علاوه بر ارائه خدمات مربوط به دندانپزشکی، آزمایشگاه تخصصی مواد مخدر، پزشکان عمومی و متخصص نیز بیماران را ویزیت می کنند.

در آیین افتتاح این درمانگاه، سرهنگ رحیم جهانبخش، معاون اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس بیمارستان و رئیس مرکز توسعه سلامت و بهداشت کیش و هیئت رئیسه فرماندهی انتظامی کیش حضور داشتند.

* رضایت مندی کارکنان و خانواده ها یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در حوزه درمان در سراسر کشور است

آیین افتتاح درمانگاه امام رضا(ع) فرماندهی انتظامی کیش با حضور رئیس بهداری کل ناجا، فرمانده انتظامی کیش، معاون اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس بیمارستان و رئیس مرکز توسعه سلامت و بهداشت کیش و هیئت رئیسه فرماندهی انتظامی کیش داشتند.

رئیس بهداری کل ناجا با اشاره به گسترش فضای بهداشتی و درمانی در نیروی انتظامی گفت: توجه ویژه به مراکز بهداشت و درمان در دستور کار بهداری کل ناجا است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی کیش در راستای ایجاد شرایط مطلوب همکاران و خانواده ها با بهره مندی از امکانات در اختیار، نسبت به ساخت و تجهیز درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) اقدام کرد.

سردار دکتر سید احمدیان با اشاره به هزینه های گزاف درمانی در جزیره کیش گفت: وجود درمانگاه اختصاصی برای خانواده ها و کارکنان ضروری بود که به همت فرمانده انتظامی کیش این مهم در هفته ناجا تحقق یافت.

رئیس بهداری کل ناجا تصریح کرد: در تمام مراکز استان ها نسبت به ساخت و تجهیز پلی کلینیک اقدام گردیده است و جزیره کیش با توجه به شرایط توسعه یافتگی و موقیعت ویژه آن نیاز به چنین امکاناتی داشت که که این امر محقق گردید.

دکتر سید احمدیان در پایان با اشاره به تجهیزات مدرن این درمانگاه گفت: درمانگاه امام رضا(ع) کیش به کلیه تجهیزات تخصصی پزشکی متناسب با امکانات موجود از سوی بهداری کل ناجا تجهیز شده که بهترین خدمات را به کارکنان و خانواده ها ارائه دهد.

گفتنی است در این درمانگاه،ارائه خدمات مربوط به دندانپزشکی، آزمایشگاه تخصصی مواد مخدر، پزشکان عمومی و متخصصین نیز بیماران را ویزیت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7384
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.