• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

برگزاری همایش “پلیس، امنیت، اصناف” به مناسبت هفته نیروی انتظامی

  • کد خبر : 7372
  • 19 مهر 1396 - 20:19
برگزاری همایش “پلیس، امنیت، اصناف” به مناسبت هفته نیروی انتظامی

همایش پلیس، امنیت، اصناف به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور امام جمعه جزیره کیش، فرمانده انتظامی ویژه کیش و رئیس عقیدتی سیاسی ،معاونان رئیس و جمعی از جامعه بازاریان و مدیران مراکز پذیرایی و اقامتی در محل هتل فلامینگو کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز از پایگاه خبری پلیس، در ابتدای این همایش که روز چهارشنبه برگزار شد، سرهنگ “یونس شعبانیان” دبیر این همایش با تاکید بر اینکه امنیت محصول مشترکی بین پلیس و مردم است افزود: نیروی انتظامی با الهام از آموزه‌های الهی و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال “اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال” نام‌گذاری شده تلاش دارد که با برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و کنترل و نظارت بر اجرای مأموریت‌ها با الهام از فرماندهی کل قوا، امنیت پایدار را در جمهوری اسلامی ایران در شرایطی مستقر نماید که منطقه و کشورهای همسایه گرفتار آتش جنگ و تفرقه هستند.

سرهنگ جهانبخش: ایجاد اتاق اصناف و کمیسیون نظارت از ضروریات رونق کیش است

سرهنگ “رحیم جهانبخش” فرمانده انتظامی ویژه کیش نیز به سخنرانی در این همایش پرداخت و گفت: بدون شک نقش اصناف و بازاریان در حیات و پویایی جامعه یک نقش بی بدیل و غیر قابل انکار است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اتاق اصناف و کمیسیون نظارت از ضروریات رونق کیش است، گفت: به دنبال یک ساختار فرانگر و فرابخشی و جامع نگر در پنج سال آینده باشید تا بتوانید متدهای راهبردی و استراتژیک را برای جزیره تعریف کنید.

جهانبخش افزود: در سرزمین اصلی اتاق اصناف و کمیسیون نظارت وجود دارد و دید آن فرابخشی است و این بخشی نگری ها و دیدهای جزیره ای باعث این رکود می شود، اما وقتی کلان نگری وجود داشته باشد و نرخ گزاری اتفاق بیفتد این رکود به وجود نخواهد آمد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش تصریح کرد: باید قبول کنیم که در حال دفاع اقتصادی هستیم و غرب در حال تلاش برای ناامن کردن فیزیکی،روانی و اقتصادی خاورمیانه است تا خودش به سلامت از این بحران عبور کند.

سرهنگ”رحیم جهانبخش”گفت: باید در کوتاه مدت یک اتاق اندیشه ورزی تشکیل شود تا هم افزایی در کیش به وجود بیاید، چرا که افراد در جزیره انتقاد بسیار می کنند اما راهکار برای مدیریت ارائه نمی دهند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به بحث قیمت ها در جزیره گفت: قیمت نهاده اقتصادی در جزیره بالا است که اگر بتوانید این نهاده ها را حداقل برای اعضاء خودتان کاهش دهید مطمئن باشید در جذب گردشگر موفق خواهید بود.

سرهنگ”رحیم جهانبخش” با اشاره به رونق کیش در دهه اخیر گفت: توصیه راهبردی بنده این است که مانند گذشته به سمت اقتصاد مولد برویم به صورتی که کالاهای خارجی سوغات کیش نباشد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان با اشاره به نقش موثر اصناف در برقراری امنیت در سطح جامعه خاطرنشان کرد: هر نفر از ما باید به نوبه خود یک پلیس باشد و در مقابل آنچه که می بینیم نباید بی تفاوت باشیم .

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان خاطرنشان کرد: این هفته یاد آور، رشادت ها و تلاش سبز پوشانی است که قله های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی و امنیت و آرامش مردم خویش در نوردیده اند.

حجه الاسلام علیدادی: کمک به رونق بازار و تجارت مردم، جهاد در راه خدا است

نماینده ولی فقیه در جزیره کیش در همایش پلیس، امنیت، اصناف، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: هر کسی به رونق بازار و تجارت مردم کمک کند عملش و رفتارش مثل کسی که در راه خدا جهاد می کند.

امام جمعه جزیره کیش افزود: موضوع این همایش امنیت و اصناف است و مولفه های امنیت، اعتماد،اخلاق، سود،زیان همه این ها مولفه های قابل توجهی است که در رونق یک شهر،یک منطقه به اندازه خود تاثیر دارند.

حجت الاسلام علیدادی خطالب به بازاریان و مدیران اصناف گفت: بازار را رونق دهد و با بخش های دیگر جزیره هم ارتباط خود را جدی کنید و همه صنوف باید به دو امر توجه داشته باشند، یکی در حیطه کاری خودش و دیگر این که نسبت به بخش های دیگر جزیره چه مسئولیتی دارندزیرا این ها مثل زنجیر به هم وصل هستند.

امام جمعه جزیره کیش تصریح کرد: یکی از مشکلات کیش، جامع نگر نبودن همه بخش ها است،اصلا نمی شود در یک شهری خوب کار کرد ولی به بخش های دیگر توجهی نکرد.

حجت الاسلام علیدادی با تاکید بر ایجاد هیئت اندیشه ورزی در همه بخش ها گفت: با ایجاد هیئت اندیشه ورزی و همبستگی میان اصناف مختلف، جزیره کیش میتواند رقیبی برای کشور های حاشیه ی خلیج فارس باشد.

وی افزود: اقتصاد دنیا،دنیای رقابت است و هر کسی سعی دارد تا محصول خود را با کیفیت بالا به بهترین وجه تحویل دهد چرا که اقتصاد و زنده بودنش در رقابت کاملا حساب شده است.

نماینده ولی فقیه در جزیره کیش با اشاره به برگزاری همایش پلیس، امنیت، اصناف گفت:من از ابتکاری که نیروی انتظامی به خرج داده است و شما عزیزان را دعوت کرده و در هفته خودشان و در بخشی که به آن ها مربوط است و آن حوزه امنیت و اصناف است، تشکر می کنم.

حجت الاسلام علیدادی در پایان به جامعه بازاریان و اصناف جزیره کیش اشاره کرد و گفت: جلساتی این چنینی را بیشتر و جدی بگیرید و به سراغ یک برنامه تدوین شده و درست بروید تا جزیره قدرتمند و رقیب جدی برای کشورها و شهرهای توسعه یافته باشد.

مسیح الله صفا: حضور پلیس با لباس شخصی در مراکز گردشگری یک اقدام بسیار مثبت است

رئیس جامعه هتلداران کیش نیز در این همایش ایران را یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا و جزیره کیش را امن‌ترین شهر ایران خواند و گفت: امروز ازخودگذشتگی و ایثار نیروی انتظامی سبب شده که کیش یکی از امن‌ترین شهرهای کشور شود.

“مسیح اله صفا” حضور پلیس با لباس شخصی را در مراکز گردشگری یک اقدام بسیار مثبت خواند و گفت:در اغلب موارد حضور پلیس با لباس شخصی در عین تأمین امنیت فضای صمیمی‌تری برای گردشگران به وجود می‌آورد که قابل ‌تحسین است لذا امیدوارم که این تعامل همچنان ادامه یابد.

گفتنی است در پایان از مدیران نمونه فرماندهی انتظامی ویژه کیش تجلیل به عمل آمد و همچنین مسئولین حاضر در این همایش از تلاش های نیروی انتظامی در طول یک سال گذشته تجلیل کردند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7372
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.