• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 7357
  • 19 مهر 1396 - 15:01
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش برگزار شد + تصاویر

صبح امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۶ طی مراسمی آقای علیرضا نجابت اصل به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کیش معرفی شدند و از زحمات محمد قاریان پور تجلیل شد.

رئیس سازمان صدا و سیما به پیشنهاد معاون امور استان‌های رسانه ملی «علیرضا نجابت» را به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش منصوب کرد. مراسم تودع و معارفه مدیر کل جدید صدا و سیمای کیش با حضور معاون امور استان های سازمان صدا و سیما و جمعی از مسئولین و کیشوندان در سالن ابن سینای مرکز همایشهای خلیج فارس امروز برگزار شد.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش گفت: در کنار تولیدات فرا ملی فعالیت بیش از ۷۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی در مراکز استانها توانسته است نقش بسزایی در انعکاس خواسته ها، همراهی با مسوولان و توسعه در استان ها داشته باشد.
وی با اشاره به نقش و جایگاه رسانه ملی در انعکاس فعالیت های توسعه ای در کشور و پیگیری خواسته های مردمی گفت: سازمان صدا و سیما برنامه های گسترده ای برای توسعه کشور، استانها و همینطور مناطق ازاد کشور طرح ریزی کرده است.
معاون امور استان های سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه انعکاس تلاش های مختلف عمرانی، خدماتی و توسعه ای در کشور جزو برنامه های اصلی رسانه ملی است تاکید کرد: رسانه ملی زبان گویا و مطالبه گر مردم است تا از این طریق و با نقد منصفانه به توسعه کشور کمک کند.
دکتر دارابی مرکز صدا و سیمای کیش را جزو مراکزی دانست که با فعالیت های رسانه ای جهادگونه و در کنار حمایت های مسئولان کیش توانسته است کمک خوبی به توسعه همه جانبه کیش کند.
وی با تشکر از فعالیت های جهادی محمد قاریان پور مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز کیش و کارکنان این مرکز در تولید و انعکاس وجهه فرهنگی و مذهبی مردم جزیره کیش گفت: تمام تلاش های صورت گرفته در زمان مدیریت ایشان با هدف کمک به توسعه جزیره کیش بوده است.
معاون امور استان های رسانه ملی، علیرضا نجابت مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کیش را جزو مدیران حرفه ای صدا و سیما دانست که در حوزه تولید محتوا و شبکه محوری عملکرد مثبتی داشته است.
دکتر دارابی با اشاره به برنامه های آینده مرکز کیش تاکید کرد: همکاری و استفاده از ظرفیت های کارکنان، افزایش ساعات تولید و پخش در بخش های مختلف، قرار گرفتن شبکه کیش بر روی ماهواره، تبلیغ شایسته گردشگری جزیره کیش با هدف رونق گردشگری کشور و تعامل سازنده با مسوولان جزیره کیش باید از اولویت های کاری این مرکز باشد.
امام جمعه جزیره کیش هم در این مراسم با اشاره به اینکه رسانه ملی دانشگاه بزرگی است که می تواند جنبه های مختلف جامعه را ارتقا و توسعه دهد و با تشکر از فعالیت های شایسته مرکز کیش در دوران مدیریت ایشان گفت: مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز کیش فردی خدوم و ساعی بود که دارای مولفه های یک مدیر اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی بیان کرد: مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کیش هم فردی توانمند و از خانواده ای اصیل و مذهبی است که در منطقه ای حساس وظیفه ای خطیر بر عهده دارد که با تعامل سازنده مردم و مسوولان شاهد رشد و توسعه بیش از پیش جزیره خواهیم بود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش هم رسانه ملی را مهمترین نیرو برای انتشار و انعکاس ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که وظیفه مهمی هم در قبال مقابله با جنگ نرم دشمنان بر عهده دارد.
رضوانی با تشکر از خدمات مطلوب صدا و سیمای مرکز کیش در دوران محمد قاریان پور افزود: صداوسیمای مرکز کیش به معرفی شایسته جزیره کیش کمک بزرگی کرده است.
مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز هم در این مراسم با بیان عملکرد و مسائلی که در ابتدای حضور خود در مرکز کیش وجود داشت گفت: با تلاش جهادگونه کارکنان صدا و سیما و همینطور حمایت های امام جمعه کیش و مسوولان سازمان منطقه آزاد توانستیم بر مشکلات فائق آییم و هم اکنون شرایط خوبی برای فعالیت وجود دارد.
محمد قاریان پور با اشاره به حضور خوب آثار مرکز کیش در جشنواره های تولیدات مراکز و همینطور انعکاس شایسته وجهه مغفول مانده جزیره کیش یعنی وجهه فرهنگی مذهبی گفت: همه توفیقات حاصل شده در این مدت با تلاش شبانه روزی و جهادی کارکنان مرکز کیش بدست آمده است.
مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کیش هم با تقدیر از مدیرکل سابق و کارکنان مرکز کیش، تولید برنامه های جذاب و تاثیر گذار و تبدیل شبکه کیش به شبکه ای کارآمد را از محوری ترین برنامه های خود عنوان کرد.
علیرضا نجابت مخاطب محوری و تولید برنامه ها بر اساس نیاز مخاطبان، تولید برنامه های تعاملی و گسترش حضور مخاطبان در مرکز کیش، تنوع ساختاری در برنامه ها، توجه به اوقات فراغت مخاطبان، استفاده درست از موسیقی و تولید برنامه های موسیقیایی، استفاده از تنوع فرهنگی جزیره برای ساخت برنامه های فرهنگی ، ایجاد بستر لازم برای حضور شبکه های ملی و استانی در جزیره و تشکیل اتاق فکر با حضور چهره های شاخص و توانمند جزیره برای برنامه سازی را از مهمترین برنامه های خود در مرکز کیش عنوان کرد.

مدیرکل جدید مرکز کیش دانش آموخته روابط بین‌الملل در مقطع کارشناسی ارشد است.

مدیریت روابط عمومی، آموزش، نظر سنجی و پژوهش و معاونت صدای مرکز فارس از سوابق «علی رضا نجابت» به شمار می‌رود./منبع:صدا و سیما
























عکاس : جعفر همافر

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7357
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.