• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

«محمدابراهیم انصاری لاری» مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش شد + رزومه

  • کد خبر : 7310
  • 16 مهر 1396 - 19:48
«محمدابراهیم انصاری لاری» مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش شد + رزومه

«محمدابراهیم انصاری لاری» به عنوان مدیر عامل منطقه آزاد کیش منصوب شد.

محمد ابراهیم انصاری لاریبه گزارش کیشوند نیوز، با تصویب شورای عالی مناطق آزاد تجاری به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، «محمدابراهیم انصاری لاری» به عنوان مدیر عامل منطقه آزاد کیش منصوب شد.

دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری (زاده ۱۶ آبان ماه ۱۳۳۹ در لار) دانش‌آموخته حقوق است. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در لار به پایان رساند.

در سال ۱۳۶۲ با کسب رتبه دوم کنکور سراسری در رشته حقوق دانشگاه تهران به تحصیل مشغول و هم‌زمان مدیر کل بازرسی و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شود و با روزنامه‌های کیهان، جمهوری اسلامی و اطلاعات در سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۷ همکاری می‌کند.

انصاری لاری استاندار سابق بوشهر (مهر ماه ۱۳۷۶ تا شهریور ماه ۱۳۷۸)، استاندار سابق استان فارس (۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴) و رئیس سازمان ثبت احوال ایران می‌باشد. وی قبل از انتصاب به سمت‌های سیاسی، کارمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است و همچنین مدتی نیز معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال بود.

علاقه به کتاب و مطبوعات در سال‌های ۱۳۶۹ تا سال ۱۳٧۵موجب می‌شود که علاوه بر مدیرمسئولی نشریاتی چون «میلاد» در لارستان، ماهنامه «نمایه»، ماهنامه «پیام کتابخانه»، «روز هفتم»، «فردای بهتر»، به عضویت هیئت امنای کتابخانه ملی ایران درآید و دبیر کل هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور شود.

عضویت در شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران، مؤسسه رسانه‌های تصویری، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و چاپ و انتشارات چندین کتاب و مقاله از دیگر فعالیت‌های فرهنگی او در این سال‌ها است.

«علی اصغر مونسان» پیشتر مدیر عامل منطقه آزاد کیش بود.
مونسان در حال حاضر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7310
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. خدا عاقبت کیش رو به خیر بگذرونه…
    معلوم نیست این از کجا اومده

  2. انسانی پاک دست و توانا که می تواند منشأ خیر و برکت باشد ایشان به گواهی مردم استان فارس از جمله کسانی بود که تحولی چشم گیر در استان فارس به وجود أورد رزومه ایی که از ایشان در اینجا اورده شده ناقص است و به درستی نشان دهنده شخصیت و کمال ایشان نیست ان شالله که در کیش هم موفق باشند

    • #در سال ۱۳۶۲ با کسب رتبه دوم کنکور سراسری در رشته حقوق دانشگاه تهران به تحصیل مشغول و هم‌زمان مدیر کل بازرسی و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شود#
      مگه میشه مگه داریم یه جوون ۲۲ ساله میشه مدیرکل یه وزارت خونه

  3. از همونجایی که اون قبلیا اومده بودن

  4. تمام مردمو تو همین چند روزی امده بدبخت کرده تو۱۵سال سابقه کاری در سازمان اولیل باری ک همچین مدیر عاملی امده