• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

۳۵۸کیلو گرم مواد خوراکی – آرایشی بهداشتی فاسد در کیش معدوم شد

  • کد خبر : 7305
  • 16 مهر 1396 - 16:00
۳۵۸کیلو گرم مواد خوراکی – آرایشی بهداشتی فاسد در کیش معدوم شد

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش گفت :با بازرسی و نظارت واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت، ۳۵۸ کیلو گرم مواد غذایی – آرایشی و بهداشتی فاسد و تاریخ گذشته در شهریور ماه در کیش کشف و معدوم شد .

“علیرضایی” افزود: این اجناس توسط کارشناسان و بازرسان واحد بهداشت محیط کیش در شهریور ماه سال جاری در بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی – آرایشی و بهداشتی توقیف شده است  و علت معدوم شدن این اقلام نیز غیر قابل مصرف بودن از نظر بهداشتی و تاریخ مصرف آنها می باشد.

وی یادآور شد: در راستای کنترل و پایش سلامت مواد غذایی – آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی از ۶۳۹ مورد بازدید و توصیه های لازم به متصدیان داده شد که براساس ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی – آشامیدنی – آرایشی و بهداشتی، از این تعداد ۱۲ واحد متخلف به دادگاه معرفی شد.

از دیگر فعالیت های این واحد در شهریور ماه نیز ۳۹ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و خوراکی، ۴۲ نمونه برداری میکروبی و ۱۴ نمونه برداری شیمیایی از آب اشامیدنی و همچنین ۲۸ نمونه برداری از نان جهت تعیین جوش شیرین بوده است .

علیرضایی از دیگر فعالیت های این ماه را ۳۵ مورد بازدید از مدارس و مهدهای کودک، صدور ۳۳صلاحیت بهداشتی  و رسیدگی به ۹مورد شکایات بهداشتی برشمرد.

روابط عمومی مرکز توسعه سلامت کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7305
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.