• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مجموعه‌های پدیده در رامسر و تبریز راه‌انداری می‌شود

  • کد خبر : 7257
  • 15 مهر 1396 - 16:10
مجموعه‌های پدیده در رامسر و تبریز راه‌انداری می‌شود

مدیر بهره‌برداری شرکت پدیده شاندیز گفت: در حال حاضر مجموعه‌های پدیده در شاندیز، کیش و تهران فعال هستند و مجموعه‌های رامسر، تبریز در گام‌های بعدی و پس از اتمام اولویت‌های فعلی اجرا می‌شود.

به گزارش کیشوند نیوز از خبرگزاری تسنیم، سید جمال شوشتری صبح امروز در میزگرد تخصصی گردشگری، توسعه اقتصاد و پدیده اظهار داشت: پدیده در اوج بالندگی مصدوم شد و با تلاش‌های صورت گرفته از جای خود بلند شد و بار دیگر بالنده شد.

وی افزود: مسئولان پدیده در تلاش هستند که زمان تلف شده‌ای که به واسطه توقف در اجراها به‌وجود آمد جبران شود و یکی فضاها مرکز خرید پدیده با ۵۰۶ هزار متر مربع مساحت بوده که ۵۰ درصد آن بالغ بر ۹۰ درصد رشد فیزیکی داشته و ۱۱ برابر بازار رضا(ع) بوده و پس از مرکز خرید دالیان چین دومین مرکز خرید جهان به لحاظ امکانات و وسعت بوده است.

مدیر بهره‌برداری شرکت پدیده شاندیز با اشاره به اینکه به واسطه وجود بارگاه منور رضوی، بسیاری از برنامه‌های کشوری در مشهد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از ضعف‌ها کوچک بودن سالن‌ها بوده و حداکثر ظرفیت در سالن‌های مشهد ۸۰۰ نفر است، اما پدیده اقدام به راه‌اندازی سالنی با ظرفیت ۳ هزار نفر کرده است که حدود ۴ برابر بالاترین ظرفیت فعلی بوده است.

شوشتری تصریح کرد: مجتمع اقامتی پدیده در ۱۲ طبقه و برج بلند مرتبه پدیده با ۲۵۰ متر ارتفاع، باغ گل روباز با ۳۰ هزار متر مربع و سر پوشیده با ۱۰ هزار متر مربع، مجموعه پردیس سینمایی پدیده با ۳ سالن با ۱۲۰۰ نفر ظرفیت و غیره از مجموعه‌های فعال شرکت پدیده بوده است.

وی تاکید کرد: در دوره گذار باید مواردی همچون تعدیل، تسهیل، تسریع و بخشش جریمه‌ها مورد توجه باشد و معتدقیم که پروژه‌ها باید تحویل مردم داده شود و مجموعه پدیده هم در این رابطه گام‌های موثری برداشته است.

مدیر بهره‌برداری شرکت پدیده شاندیز با اشاره به مجموعه‌های فعال پدیده در سطح کشور، گفت: در حال حاضر مجموعه‌های پدیده در شاندیز، کیش و تهران فعال هستند و مجموعه‌های رامسر، تبریز در گام‌های بعدی و پس از اتمام اولویت‌های فعلی اجرا می‌شود.

شوشتری با اشاره به اینکه موضوع بهره‌برداری جزو اولویت‌های پدیده بوده است، گفت: یکی از دغدغه‌های مجموعه پدیده نوع کاربری طرح‌های صنعتی و خدماتی بوده و باید از دانش و راهنمایی مشاوران بین‌المللی بهره ببریم و این کار در مجموعه پدیده انجام شد و در کنار استفاده از مشاور بین‌المللی باید توانمندسازی تیم داخلی را هم داشته باشیم.

وی افزود: وضعیت دسترسی آسان به مجموعه پدیده در شاندیز در دستور کار قرار گرفته و امکان حمل‌ونقل ریلی از مشهد به شاندیز و حمل‌ونقل جاده‌ای از قوچان به شاندیز با همکاری مسئولان مجموعه‌های مرتبط استانی و شهری فراهم می‌شود.

مدیر بهره‌برداری شرکت پدیده شاندیز با تاکید بر این که باید در مسیر افزایش میزان حضور گردشگران داخلی و خارجی گام برداریم، بیان کرد: به علت آنکه مگاپروژه‌ای در سطحی قوی نداریم شاهد سفرهای مردم به خارج از کشور هستیم و می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی درست در ایران که چهلمین کشور گردشگر جهان است به‌گونه‌ای اقدام کنیم که نه تنها شاهد عدم حضور گردشگران داخلی نباشیم، بلکه حضور گردشگران خارجی را بیش از گذشته شاهد باشیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7257
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.