• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

برگزاری مراسم گرامی داشت سالروز شکست حصر آبادان در جزیره کیش (+تصاویر)

  • کد خبر : 7064
  • 06 مهر 1396 - 20:13
برگزاری مراسم گرامی داشت سالروز شکست حصر آبادان در جزیره کیش (+تصاویر)

مراسم گرامی داشت سالروز شکست حصر آبادان با حضور سردار احمد خادم سیدالشهداء فرمانده قرارگاه کربلا و جمعی از مسئولین در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

مراسم گرامی داشت سالروز شکست حصر آبادان با حضورسردار احمد خادم سیدالشهداء فرمانده قرارگاه کربلا، امام جمعه کیش، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، نماینده ولی فقیه در سپاه کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی و پرسنل قرارگاه های نظامی و انتظامی، مدیران و روسای ادارات، سازمان ها و نهادهای مستقر در کیش، بسیجیان و مردم مومن و متعهد جزیره کیش در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

در این مراسم سردار احمد خادم سید الشهدا فرمانده کربلای سپاه قدس ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سرور شهیدان امام حسین (ع) و تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم را گرامی داشت و آزادگی، امر به معروف و نهی از منکر را بزرگ ترین درس شهادت امام حسین (ع) دانست.

وی با بیان اینکه در طول ۸ سال دفاع مقدس تمام رزمندگان اسلام با تقوا و شجاعت جلوی دشمنان دین و اسلام ایستادگی کردند گفت: شهید جهان آرا یکی از نمونه های بارز رشادت درجبهه های جنگ بود وبارها به رزمندگان تاکید کرد اگر شهر سقوط کرد، نگذارید ایمانتان سقوط کند.

سردار خادم سید الشهدا ضمن اشاره به رشادت های شهدای مدافع حرم ، یاد و خاطره شهید حججی را گرامی داشت و گفت: مهمترین خصوصیت بارز مشترک بین شهید حججی و شهید جهان آرا، احترام به پدر و مادر بود که درسی برای همه ماست درحالیکه امروزه در شبکه های مجازی از سوی آمریکایی ها، اسرائیلی ها و تکفیری ها مقام مادر نادیده گرفته می شود و به جای فرزند آوری ، نگهداری از حیوانات را تبلیغ می کنند ولی این شهدا با احترام به پدر و مادر درس بزرگی به همه مسلمانان دادند.

وی درپایان به بیان خاطراتی از عملیات های مختلف در طول ۸ سال دفاع مقدس و جنگ با داعش در سوریه پرداخت و با اشاره با پیشرفت های نظامی و در اختیار داشتن موشک و تسلیحات جنگی از آمادگی کشورمان برای مبارزه با دشمنان ایران و اسلام خبرداد .

لازم به ذکر است در پایان این مراسم که با مداحی و پخش کلیپ همراه بود از سربازان نمونه جزیره کیش با اهدای لوح قدردانی شد.

 هفته دفاع مقدس


هفته دفاع مقدس


هفته دفاع مقدس


هفته دفاع مقدس


هفته دفاع مقدس


هفته دفاع مقدس


هفته دفاع مقدس


هفته دفاع مقدس


هفته دفاع مقدس


هفته دفاع مقدس


هفته دفاع مقدس



عکاس: فاطمه عید زاده

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7064
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.