• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

صعود میکامال کیش به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ساحلی کشور

  • کد خبر : 7009
  • 03 مهر 1396 - 19:36
صعود میکامال کیش به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ساحلی کشور

هفته هشتم لیگ برتر والیبال ساحلی روز دوشنبه با چهار دیدار پیگیری شد و تیم میکامال کیش توانست با غلبه بر میهمان خود مجتمع فولاد بافق، به جمع چهار تیم صعود کننده به مرحله نیم نهایی این رقابت ها بپیوندد.

به گزارش کیشوند نیوز، هفته سوم دور برگشت (هفته هشتم) مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور امروز با چهار دیدار در شهرهای بافق، بابلسر و چابکسر (دو دیدار) پیگیری شد که تیم های اوج رامسر، هتل کانیار علی آباد کتول، میکامال و اطلس مرغ صبا برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در گروه نخست این رقابت ها و در شهر بافق تیم های مجتمع فولاد بافق (محمد پورامینی – بهنام حسن زاده) و میکا مال (رحمان رئوفی – بهمن سالمی) به مصاف یکدیگر رفتند که میکامال در دو دیدار متوالی میزبان خود را شکست داد.

تیم فولاد بافق در دیدار نخست با امتیازهای ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۲ در مسابقه دوم ۲۱ بر ۱۴ و ۲۱ بر ۱۲ مغلوب میهمان خود شد. روزبه یونسی و اکبر مصیبی قضاوت این دیدار ها را بر عهده داشتند و حسینعلی سلاق ناظر آن بود.

بر اساس نتایج به دست امده در این دیدار ها،  تیم های میکامال و شهرداری منطقه ۲۲ از گروه اول و هتل کانیار علی اباد کتول و اوج رامسر از گروه دوم صعودشان به مرحله نیم نهایی مسجل شد و دیدار های دو هفته باقیمانده دور مقدماتی لیگ برتر ساحلی تاثیری در صعود این تیم ها ندارد.

با پایان هفته هشتم لیگ برتر ساحلی، تیم های میکا مال (هفت برد و ۲۱ امتیاز) و شهرداری منطقه ۲۲ (چهار برد و ۱۳ امتیاز) از گروه نخست صعودشان به مرحله نیمه نهایی قطعی شد.

در گروه دوم نیز تیم های هتل کانیار علی آباد کتول (۶ برد و ۱۶ امتیاز) و اوج رامسر (۵ برد و ۱۷ امتیاز) صعودشان به مرحله نیمه نهایی قطعی شد.

هفته نهم دور مقدماتی لیگ برتر والیبال ساحلی روز جمعه هفتم مهرماه پیگیری خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7009
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.