• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نواخته شدن زنگ مهر ومقاومت درمدارس کیش

  • کد خبر : 6955
  • 01 مهر 1396 - 10:28
نواخته شدن زنگ مهر ومقاومت درمدارس کیش

در مراسمی که صبح امروز اول مهر با حضور مسئولان محلی درمدرسه فاطمیه برگزار شد پس از تلاوت قرآن مجید ، سرود ملی و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان زنگ مهر ومقاومت نواخته شد.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسمی که صبح امروز اول مهر با حضور مسئولان محلی درمدرسه فاطمیه برگزار شد پس از تلاوت قرآن مجید ، سرود ملی و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان زنگ مهر ومقاومت نواخته شد.

دراین مراسم  امام جمعه کیش ضمن تبریک سال جدید تحصیلی با اشاره به تقارن سه مناسبت بازگشایی مدارس، ماه محرم و هفته دفاع مقدس گفت: امید است درسال تحصیلی جدید تعلیم وتعلم با انگیزه بیشتری پیگیری شود و شاهد افزایش علم اندوزی در دانش آموزان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی افزود: ماه محرم و واقعه کربلا درسی به جهانیان می دهد که هرکسی بخواهد با این روش ومنش که گذشتن از خود است زندگی کند باید امام حسین (ع) را محور رفتارهای خود قرار دهد.

وی گفت: نتیجه واقعه کربلا بعد از ۱۴۰۰ سال درمقاومت کشورمان جلوه می کند مقاومتی که به فضل خداوند درمقابل قدرت کمی وکیفی جهان پیروز شدیم وحتی یک وجب از خاکمان را هم از دست ندادیم.

معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز دراین مراسم با تبریک سال جدید تحصیلی گفت: سال تحصیلی جدید فقط مختص دانش آموزان نیست بلکه برای معلمان هم یک عصر تازه است و همانند دانش آموزان ، معلمان هم نگاه ویژه ای به این دوران که زمان امانتداری آنان است دارند. زیرا معلمان امانتداران خانواده ها هستند.

دکتر رضوانی افزود: خانواده ها ارزشمند ترین داشته زندگی خود که فرزندانشان است را به معلمان می سپارند تا شاهد شکوفایی فرزندانشان درعرصه دانش باشند.

وی درادامه با اشاره به اینکه همه آمال وآرزوهای پدران ومادران درخشش فرزندان وموفقیت آنان است گفت: هیچ عملکردی از سوی فرزندان بهتر ازاین نیست که در پاسخ تلاشها وزحمات پدران ومادران قدر فرصت های زندگی خودرا بدانند واستفاده درستی از زمان خود کنند.

 معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اخلاق مداری و پایبندی دانش آموزان به آموزه های دینی را عامل موفقیت و  رضایتمندی پدران ومادران از فرزندانشان دانست .

رییس آموزش وپرورش کیش هم دراین مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان جزیره کیش وسراسر کشور، یکی از برنامه ها و ضرورتهای آموزشی برای دانش آموزان را آموزش یک مهارت درکنار تحصیل برشمرد که در ساخته شدن آینده بهتر برای جوانان نقش بسزایی دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6955
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.