• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

دفاع مقدس، دفاع از ارزش ها و حدود الهی در جهت رسیدن به کمال انسانیت بود

  • کد خبر : 6936
  • 31 شهریور 1396 - 18:43
دفاع مقدس، دفاع از ارزش ها و حدود الهی در جهت رسیدن به کمال انسانیت بود

دفاع مقدس، پاسخ به ندای هل من ناصر ینصرنی حضرت سید الشهدا علیه السلام و دفاع از ارزش ها و حدود الهی در جهت رسیدن به کمال انسانیت بود.

جواد جعفریدر دفاع مقدس قصد فقط پس گرفتن خاک نبود. برای نشان دادن قدرت و هیبت اسلام عزیز بود. دشمنان ما بجز زبان زور، زبان دیگری نمی فهمیدند. آنان با قصد انزوا کشاندن نظام جمهوری اسلامی ایران عزیز و هجوم وحشیانه خود شهرها و مرزهای ما را مورد حمله قرار میدادند و ضمن تصرف قسمت هایی از خاک پاک ایران اسلامی با نشان دادن چنگ و دندان و با کمک بوق های تبلیغاتی مستکبرین از ضعف نظام نو پای جمهوری اسلامی ایران گفتند.

دلیر مردان ایران تحت امر ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا با لباس تقوا با نشان بی نشانی از منیت تحت یک نام زیبایی(جندالله) در صف هایی از ارتش ، سپاه و بسیج با غیرتی عباسی و یورشی حسینی با نوای حیدری و با توسل و ذکری فاطمی، چنان سیلی محکمی بر پیکره دشمن کوبیدند که مهاجم متکبر و دلگرم از پشتیبانی دلارهای آل سعود منحوس و همراهی حکومت های وحشی کشورهای صهیونیست منش و دیگر قدرت های جهانی در انزوا.. از اعمال زشت خود متنبه گردید و برق آن سیلی دشمنان اسلام ناب محمدی را به خود متوجه کرد و موجب شد تا در محاسبات خود تجدید نظر کنند.

امروزه دشمنان جمهوری اسلامی برای دشمنی خود از آغاز مصمم تر هستند و تمام توان خود را ایجاد نفاق، آشوب و فتنه در بین احاد مردم با اتکا به توان بنگاه های تبلیغاتی شان و نیروهای نفوذیشان در داخل کشور می باشد. وظیفه ما در پاسخ به این حمله دشمن آگاهی رساندن و شناساندن چهره کریه آنان به جامعه است. دشمن کارش دشمنی هست و هیچ وقت بیکار ننشسته است و برای نشان دادن عزت ایرانی – اسلامی خود نباید منفعل باشیم …

ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و هفته دفاع مقدس گرامی باد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6936
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.