• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

“عیدی پور” اولین پیامش را به مناسبت آغاز مهرماه و هفته دفاع مقدس منتشر کرد

  • کد خبر : 6925
  • 30 شهریور 1396 - 14:16
“عیدی پور” اولین پیامش را به مناسبت آغاز مهرماه و هفته دفاع مقدس منتشر کرد

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش شروع ماه مهر و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را فرصتی ارزشمند برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار انسان‌های بلند همت که دانش آموختگان مکتب آزادگی بودند، دانست.

متن این پیام بدین شرح است:

به نام خداوند لوح و قلم

آغاز ماه مهر همچنین فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و برای تمام دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت و همچنین حافظان و مدافعان مرزهای میهن اسلامی سعادت و سربلندی آرزو می‌کنیم .

شروع ماه مهر و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار انسان‌های بلند همتی است که دانش آموختگان مکتب آزادگی بودند. به ویژه ۴۰ هزار دانش آموز و فعالان عرصه فرهنگ که در دوران دفاع مقدس، با نثار جان خویش، استقلال و امنیت میهن را تضمین کردند تا نونهالان و نسل جوان امروز ایران اسلامی در محیطی امن و آرام به تعلیم و تعلم بپردازند.

براستی هفته دفاع مقدس، زمان پاسداشت رشادت‌های دلیرمردان و شیر زنانی است که با خون خویش بقای انقلاب و نظام را تضمین کرده و ثابت کردند با همدلی و اتحاد و در پرتو حاکمیت اسلام می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

با گرامیداشت این دو مناسبت ارزشمند برای فرهنگیان محترم جزیره کیش که زمینه رشد و شکوفایی استعداد و توانمندی‌های کودکان و نوجوانان را فراهم ساخته‌اند آرزوی سلامت و توفیق ادامه خدمت دارم.

بدون شک سازمان منطقه آزاد کیش در سال جدید تحصیلی، همانند سال‌های قبل در زمینه توسعه و بهسازی فضاهای آموزشی در حوزه آموزش و پرورش تلاش کرده و در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی تعلیم و تربیت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

امیدوارم دانش آموزان سخت کوش این جزیره هم بتوانند با تلاش و همتی مضاعف با سرمشق قرار دادن اهداف استقلال طلبانه و اسلام خواهانه رزمندگان عرصه‌های نبرد حق علیه باطل، آینده افتخارآمیزی را برای میهن اسلامی رقم زنند.

در پایان یاد و خاطره رشادتها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می‌خواهم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.

سیروس عیدی پور

 سرپرست سازمان منطقه آزادکیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6925
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.