• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کشف ۸ فقره سرقت و دستگیری سارق حرفه ای باطری و قطعات موتور شارژی در کیش

  • کد خبر : 6888
  • 29 شهریور 1396 - 11:29
کشف ۸ فقره سرقت و دستگیری سارق حرفه ای باطری و قطعات موتور شارژی در کیش

سرگرد “محمدرضا رحمانی” گفت: با تیزبینی ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب کیش، سارق حرفه ای باطری و قطعات موتورهای شارژی در جزیره کیش دستگیر و پرونده ۸ فقره سرقت بسته شد.

به گزارش کیشوندنیوز ، رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت باطری وقطعات موتورهای شارژی در سطح جزیره، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اکیپی از ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب این فرماندهی قرار گرفت.

سرگرد “محمدرضا رحمانی” تصریح کرد: با توجه به اینکه سرقت ها در اواخر شب انجام شده بود چند اکیپ گشت از پرسنل مجرب این پلیس، بصورت نامحسوس در محدوده سرقت های انجام شده با حساسیت خاصی فعال و ماموران با هوشیاری و دقت تمام پیگیر موضوع شدند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: با بررسی همه جانبه موضوع و بهره گیری از شگردهای پلیسی، سارق در حین سرقت در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرگرد “محمدرضا رحمانی” ادامه داد: در بازجویی از متهم دستگیر شده بنام (مجتبی – پ) با توجه به ادله قانونی و محکم پلیس ، به ۸ فقره سرقت اعتراف که در بازرسی از مخفیگاهش اموال مسروقه کشف و ضبط گردید.

گفتنی است، باطری های این نوع موتورهای شارژی در جزیره کیش به مبلغ هشت میلیون ریال می باشد که مالباختگان با مراجعه به کلانتری اموال خود را شناسایی و تحویل گرفتند.
منبع: پلیس کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6888
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.