• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

سیروس عیدی پور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش شد + متن حکم

  • کد خبر : 6866
  • 28 شهریور 1396 - 17:00
سیروس عیدی پور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش شد + متن حکم

بعد از گذشت بیش از یک ماه بلاتکلیفی در حکمی از سوی دبیر مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی، سیروس عیدی پور به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی کیش منصوب شد.

سیروس عیدی پور سازمان منطقه آزاد کیشبه گزارش کیشوند نیوز، طی حکمی از سوی مرتضی بانک دبیر مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی و مشاور رئیس جمهور “سیروس عیدی پور” یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش را به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی کیش منصوب شد.

انتصاب سرپرست برای سازمان منطقه آزاد کیش نشان می دهد که همچنان کشمکش و رایزنی ها برای انتصاب ریاست این سازمان ادامه دارد و بعید به نظر می رسد که عیدی پور گزینه نهایی برای تصدی این پست باشد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای سیروس عیدی‌پور

عضو محترم هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش

نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی کیش» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و همکاری اعضای محترم هیئت مدیره، مدیران و کارکنان، سازماندهی لازم را برای اجرای برنامه‌های مصوب از جمله برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، حضور فعالانه در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، جذب سرمایه‌گذاری، توسعه گردشگری، افزایش توانمندی‌های تولیدی و صادراتی و ایجاد اشتغال به عمل آورده و زمینه تحقق اهداف سازمان را فراهم سازید

توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

مرتضی بانک

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6866
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.