• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اعلام ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کیش برای ماه محرم

  • کد خبر : 6847
  • 27 شهریور 1396 - 13:41
اعلام  ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کیش برای ماه محرم

با نوای کاروان، شبهای جزیره، مرثیه شبهای جزیره، سوگواره عشق، سخنرانی محرم و روایت عاشقی ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کیش هستند برای ماه محرم اعلام شد.

ویژه برنامه های صدای مرکز کیش

«با نوای کاروان» عنوان برنامه رادیویی است که در ۱۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای از اول محرم هر روز ساعت ۱۸:۱۵ الی ۱۹:۴۵ از رادیو کیش پخش خواهد شد؛ این برنامه شامل بخش های متعددی از جمله آرم، گفتار، ارتباط با گزارشگران سایر مراکز، تعزیه خوانی، کارشناس، میان برنامه های نمایشی، معرفی هیئت های مذهبی، مقتل خوانی، تلفن و پیامک های مخاطبان است.
تهیه کنندگان: لیلا تاجر زاده واسماء بدیعیان پور؛ گوینده: عدنان اسلامی؛ گزارشگر علیرضا مقدسی

«شبهای جزیره» برنامه ای رادیویی است که در دهه اول محرم از ساعت ۲۲ الی ۲۳ از رادیو کیش پخش می شود؛ این برنامه به معرفی هیئت های مذهبی، آداب و رسوم اقوام مختلف ساکن در جزیره با موضوع عزاداری محرم و پوشش سایر برنامه های محرم در کیش می پردازد.
تهیه کننده: امیر رضا هاشمی؛ گویندگان: مریم سلیمانیان و فرهاد فرهادی؛ گزارشگر: علیرضا مقدسی

 

ویژه برنامه های سیمای مرکز کیش

«مرثیه شبهای جزیره» عنوان برنامه تلویزیونی است که از اول محرم هر شب به مدت ۵۰ دقیقه ساعت ۲۱:۰۰ از سیمای کیش پخش می شود؛ این برنامه با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی ابعاد قیام عاشورا از منظر تاریخی، فرهنگی، عرفانی و سیره امام حسین (ع) و یارانش می پردازد.؛ گزارش های مردمی، معرفی کتاب، پخش مستند از برپایی تکیه ها و پخش آیین محلی و عزاداری اقوام مختلف در کیش از بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی است.
تهیه کننده: فرهاد فرهادی؛ کارگردان: مهسا طبیب و جلال کرامتی؛ مجری: بیژن منصوری

«سوگواره عشق» عنوان برنامه تلویزیونی است که از اول ماه محرم هر روز به مدت ۱۰ دقیقه ساعت ۱۷:۳۰ از سیمای کیش پخش می گردد. این برنامه به معرفی هیئت های مذهبی جزیره و عزاداری اقوام مختلف ایرانی در کیش می پردازد.
تهیه کننده و کارگردان: یزدان قاسمی

«سخنرانی محرم» عنوان برنامه ای است شامل گفتارهای حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در مصلی بزرگ کیش که همزمان از سیمای کیش و شبکه های سراسری پخش خواهد شد.
تهیه کننده و کارگردان و تدوین: اکبر بروغنی

«روایت عاشقی» عنوان برنامه تلویزیونی ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی است که در ۴ قسمت ۱۸۰ دقیقه ای برای انعکاس مراسم عزاداری هیئت های مذهبی در شب و ظهر تاسوعا، شب و ظهر عاشورا و نماز ظهر عاشورا با پخش زنده مراسم از شبکه کیش و شبکه های سراسری در نظر گرفته شده است.
تهیه کننده و کارگردان: علی قنواتی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6847
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.