• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

بیمارستان ایرانیان کیش برای بازسازی و ترمیم به صورت موقت تعطیل است

  • کد خبر : 6778
  • 22 شهریور 1396 - 11:19
بیمارستان ایرانیان کیش برای بازسازی و ترمیم به صورت موقت تعطیل است

رئیس بیمارستان ایرانیان کیش در مورد زمان شروع به کار بیمارستان افزود: بیمارستان نیازمند بازسازی اساسی است که این کار زمان بر است اما پس از اتمام کار بیمارستان به کار خود ادامه خواهد داد تا به مردم خدمت کند.

به گزارش کیشوندنیوز از ایرنا پروفسور هرمز دبیر اشرافی روز چهارشنبه در خصوص تعطیلی این مرکز درمانی خصوصی  گفت : با توجه به بازدیدهای کارشناسان وزارت بهداشت ،از بیمارستان و اعلام برخی ایرادات فرصتی گرفته شده تا ضمن برطرف کردن نواقص اعلام شده، بازسازی های لازم نیز در بیمارستان انجام شود .
وی با تاکید بر اینکه بیمارستان مجوز فعالیت تا اخر سال جاری را دریافت کرده است گفت: هدف از نوسازی بیمارستان این است با قوت بیشتر به کار خود ادامه دهد تا مردم بتوانند از امکانات و خدمات آن بهره مند شوند .
رئیس بیمارستان خصوصی ایرانیان کیش افزود : در زمان بازسازی و تعطیلی نیز برنامه ریزی شد تا تمام کارهای و مراحل درمانی برخی از بیماران که به اتمام نرسیده بود به نوعی انجام شود که هیچ گونه نارضایتی در پی نداشته باشد .
پرفسور دبیر اشرافی گفت: تعدادی از بیماران بودند که قبل از شروع بازسازی بیمارستان مبالغی را برای خدمات به بیمارستان پرداخت کرده بودند که با شروع بازسازی در بیمارستان کارهای انها نیمه تمام ماند اما با اطلاع رسانی، تمامی آنان به بیمارستان امدند و مابه تفاوت های مانده مبالغ خود که در مجموع حدود ۷۰ میلیون تومان بود را دریافت کردند .
دبیراشرافی در مورد ادامه و شروع به کار بیمارستان در آینده نیز اظهار کرد : اعتقاد ما بر این است که بیمارستان همچنان با قوت به کار خود ادامه دهد .
رئیس بیمارستان ایرانیان کیش در مورد زمان شروع به کار بیمارستان افزود: بیمارستان نیازمند بازسازی اساسی است که این کار زمان بر است اما پس از اتمام کار بیمارستان به کار خود ادامه خواهد داد تا به مردم خدمت کند.
/
**بیمارستان ایرانیان کیش پس از تائید کمیته اعتبارسنجی می تواند به کار خود ادامه دهد

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش نیز در مورد تائید مجوز فعالیت بیمارستان ایرانیان به ایرنا گفت: مجوز فعالیت بیمارستان تا اخر سال تمدید شده اما با توجه به بازرسی های وزارت بهداشت از بیمارستان ساختار بیمارستانی آن تائید نشده و بایستی برخی اصلاحت در آن انجام شود .
دکتر محمد رضا رضانیا تصریح کرد :بیمارستان ایرانیان پس از بازسازی ،توسط کمیته اعتبارسنجی بازدید خواهد شد و در صورت تائید می تواند به کار خود ادامه دهد.
وی با تاکید بر اینکه بازسازی و اصلاح ساختار بیمارستانی تا زمان باقی مانده از مجوز امکان پذیر است گفت: هر زمان که بیمارستان اعلام کند اصلاحات ساختاری که توسط کارشناسان وزارت بهداشت اعلام شده برطرف شده است می تواند به کار خود ادامه دهد .
نخستین بیمارستان خصوصی تخصصی ایرانیان در اردیبهشت سال ۱۳۹۲ در جزیره کیش افتتاح شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6778
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.