• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

دستیابی به امنیت پایدار در مرزها، نیازمند تلاش همگانی است

  • کد خبر : 6596
  • 14 شهریور 1396 - 2:14
دستیابی به امنیت پایدار در مرزها، نیازمند تلاش همگانی است

فرمانده انتظامی ویژه کیش در دیدار باامام جمعه اهل سنت این جزیره ، گفت: دستیابی به امنیت پایدار در مرزها نیازمند تلاش همگانی است و مهمترین اصل برای داشتن جامعه‌ای سالم، داشتن مرزهایی امن و مطمئن است.

شیخ یعقوب شمس و سرهنگ جهانبخشسرهنگ “رحیم جهانبخش” دردیدار با “شیخ یعقوب شمس” امام جمعه اهل سنت کیش، اظهارداشت: جزیره کیش منطقه حساسی است و این همدلی و همکاری بین نیروی انتظامی و مرزنشینان نیاز اصلی در بحث امنیت نوار مرزی می باشد.

وی ادامه داد: ان شاءاله در این جزیره فضایی مبنی بر وحدت مذاهب ایجاد شود که در این خصوص بایستی ریش سفیدان و بومیان از تجربه و دانش خود در وحدت بیشتر شیعه و سنی و آرامش منطقه استفاده کرده و کلیه مسئولان بویژه دریابانان را در ایجاد مرزی امن و آرام یاری کنند که ما همواره از همکاری و مشارکت آنان در حفظ و تداوم امنیت منطقه استقبال می کنیم.

وی افزود: عامل اصلی تقویت بین مردم و مسئولان شما روحانیت هستید و با نقطه نظرات و همفکری همدیگر می توانیم برخی از مشکلات مردم را حل کنیم زیرا ما نیز بخشی از این مردم و برای مردم هستیم و خدمت رسانی اصلی ترین وظیفه پلیس به شمار می آید.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش، توسعه تعامل دریابانی با بومیان و مرزنشینان و جلب مشارکت های مردمی در تامین نظم و امنیت را از مهمترین اهداف فرماندهی انتظامی و دریابانی کیش عنوان و تصریح کرد: دستیابی به امنیت پایدار در مرزها نیازمند تلاش همگانی است و مهمترین اصل برای داشتن جامعه‌ای سالم و همچنین استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موجود در مرز، داشتن مرزهایی امن و مطمئن است.

*همکاری با پلیس برای ما تکلیف و عبادت است

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش در این دیدار ضمن تبریک عید قربان به فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش با تاکید بر اینکه همکاری با نیروی انتظامی، کسانی که نظم را در جامعه پیاده می کنند، عبادت است، گفت: همکاری با پلیس برای ما یک تکلیف است.

شیخ یعقوب شمس افزود: اگر امروز ما شاهد احساس امنیت و آرامش گردشگران و کیشوندان هستیم و کیش به عنوان امن ترین شهر ایران انتخاب می شود، بخش عظیمی از آن را مدیون نیروی انتظامی هستیم .

وی با اشاره به امنیت در این جزیره گفت: می توان مشکلات اقتصادی و معیشتی را تحمل کرد ولی با ناامنی نمی توانیم زندگی کنیم و خدا را شاکریم که در این کشور با این امنیت بالا زندگی می کنیم.

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش، تعامل بین نیروی انتظامی و مرزنشینان را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: تعامل و همدلی در پیشرفت و تحقق اهداف بسیار موثر است، از این رو بایستی این همکاری ها مستمر باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6596
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.