• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

عرضه قلیان در فضای بسته و انتشار تبلیغات قلیان در کیش ممنوع شد

  • کد خبر : 6525
  • 09 شهریور 1396 - 9:40
عرضه قلیان در فضای بسته و انتشار تبلیغات قلیان در کیش ممنوع شد

مرکز توسعه سلامت کیش در جهت اجرای قانون ممنوعیت عرضه مواد دخانی در اماکن عمومی، با کلیه متصدیان محترمی که اقدام به عرضه قلیان در فضای بسته و یا تبلیغ عرضه قلیان در نشریات یا شبکه های اجتماعی نمایند برابر مقررات رفتار خواهد کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، مرکز توسعه سلامت کیش اعلام کرد که بدنبال اعتراضات متعدد کیشوندان و مسافرین محترم در خصوص استعمال مواد دخانی اعم از قلیان و سیگار در اماکن عمومی با فضای بسته و در جهت اجرای قانون ممنوعیت عرضه مواد دخانی در اماکن عمومی با کلیه متصدیان محترمی که اقدام به عرضه قلیان در فضای بسته و یا تبلیغ عرضه قلیان در نشریات یا شبکه های اجتماعی نمایند برابر مقررات رفتار خواهد کرد و ضمن تکمیل پرونده تخلف ،متصدیان این صنوف را به مراجع محترم قضایی معرفی خواهد کرد.

لذا از کلیه متصدیان محترم صنوف استدعا دارد به جهت حفظ سلامت عمومی و احترام به قانون نسبت به رعایت این مهم دقت نظر لازم بعمل آورند.

 

رعایت این قانون در محیط عمومی بازارها و جلوگیری از استعمال دخانیات در آن توسط افراد بر عهده مدیران محترم هر بازار میباشد که لازم است ضمن نصب تابلوهای (استعمال دخانیات در محیط بازار ممنوع) نسبت به توجیه نیروهای انتظامات مجموعه خود اقدام فرمایند تا درصورت مشاهده استعمال دخانیات تذکر لازم را به فرد داده و ممانعت بعمل آورند.

مرکز توسعه سلامت کیش پیشاپیش از دقت نظر همه بزرگواران به این مهم قدردانی مینماید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6525
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.