• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش منصوب شد

  • کد خبر : 648
  • 08 مرداد 1395 - 2:21
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش منصوب شد

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش در حکمی اسماعیل موسوی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش منصوب کرد. با توجه به تفکیک شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به سه شرکت جدید با نام های سرمایه گذاری و توسعه کیش، توسعه و مدیریت بنادر […]

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش در حکمی اسماعیل موسوی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

با توجه به تفکیک شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به سه شرکت جدید با نام های سرمایه گذاری و توسعه کیش، توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش و شرکت عمران،‌ آب و خدمات منطقه آزاد کیش، اسماعیل موسوی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش منصوب گردید.

در حکم علی اصغر مونسان آمده است : نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم از تاریخ اول مرداد ماه به سمت مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش منصوب می شوید.
بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات شرکت، ارتقاء بهره وری، همکاری و تعامل سازنده با معاونین سازمان و اعضای هیات مدیره شرکت، انجام وظایف و مسئولیت در چار چوب اساسنامه مصوب شرکت، مدیریت و نظارت بر اجرای طرح های عمرانی و توسعه بنادر و فرودگاههای منطقه، تسهیل و تسریع در جذب سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی در راستای تحقق اهداف و برنامه های اجرایی شرکت، هماهنگی های لازم با سازمان ها و ادارات مرتبط با موضوع فعالیت شرکت، از اهم وظایف موسوی است که در حکم بدان اشاره شده است.

گفتنی است چند روز پیش نیز پرهام جانفشان از سوی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت عمران، آب  و خدمات منطقه آزاد کیش منصوب شده بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=648
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱