• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

پیروزی میکامال در هفته سوم لیگ برتر والیبال ساحلی کشور

  • کد خبر : 6365
  • 01 شهریور 1396 - 19:41
پیروزی میکامال در هفته سوم لیگ برتر والیبال ساحلی کشور

تیم های میکا مال، توسعه عمران قو، اوج رامسر و اطلس مرغ صبا در هفته سوم لیگ برتر والیبال ساحلی مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران از ۲۷ تیرماه با حضور ۱۰ تیم آغاز شده است و هفته سوم این رقابت‌ها امروز (چهارشنبه) با برگزاری چهار دیدار برگزار شد.

در نخستین مسابقه این هفته و در پیکانشهر تیم‌های میکا مال و فولاد بافق به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار اول دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۴ و ۲۱ بر ۱۵ به سود میکا مال شد.

در دیگر رقابت های صبح، شهرداری منطقه ۲۲ برابر اطلس مرغ صبا، اوج رامسر در مصاف با توپکا شمال و توسعه عمران متل قو مقابل آکادمی وثوق پیروز شدند.

در مسابقات عصر نیز میکامال هم با ترکیب رئوفی و سالمی همانند مسابقه صبح، یک بار دیگر با نتیجه دو بر صفر بر فولاد بافق با ترکیب پورامینی و حسن زاده غلبه کرد.

دو ست این بازی با نتایج ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۴ به سود میکامال به پایان رسید.

اوج رامسر با ترکیب پورعسکری و قلی پور با نتیجه دو بر صفر از سد توپکا شمال با ترکیب فیروزپور و آقاجانی گذشت و در مجموع به پیروزی دو بر صفر دست یافت.

اوج رامسر دو ست این بازی را با امتیازات ۲۱ بر ۱۴ و ۲۱ بر ۱۸ به سود خود رقم زد.

توسعه عمران متل قو با ترکیب صادقی و امیری دو بر صفر آکادمی وثوق مازندران را با ترکیب شالیکار و جعفرپور شکست داد.

نتیجه دو ست این بازی با امتیازات ۲۱ بر ۱۳ و ۲۹ بر ۲۷ به سود توسعه عمران متل قو ثبت شد.

در آخرین مسابقه امروز هم تیم اطلس مرغ صبا گیلان، دو بر صفر و با امتیازات ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۷ میزبان خود شهرداری منطقه ۲۲ را شکست داد اما با توجه به اینکه در مسابقه صبح، شهرداری پیروز شده بود تعیین برنده نهایی مسابقه به گلدن ست کشید.

در نهایت در گلدن ست، تیم شهرداری منطقه ۲۲ موفق شد با نتیجه ۱۵ بر ۶ حریفش را شکست داد تا در نهایت به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6365
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.