• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری رقابت های چهارجانبه فوتبال نونهالان یادواره شهید حججی

  • کد خبر : 6338
  • 01 شهریور 1396 - 16:07
برگزاری رقابت های چهارجانبه فوتبال نونهالان یادواره شهید حججی

رقابت های چهارجانبه یادواره شهید محسن حججی که با محوریت پیشگیری از مواد مخدر در جزیره کیش برگزار شد با قهرمانی تیم استقلال کیش به پایان رسید .

رئیس هیات فوتبال کیش در حاشیه دیدار پایانی رقابت های چهارجانبه (نونهالان زیر ۱۴ سال ) یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: رقابت های چهارجانبه با هدف تقویت روحی و جسمی بازیکنان هر ۲ ماه یک باردر جزیره کیش برگزار می شود.
محمود پازوکی افزود: تلاش می کنیم در این رقابت ها یک تیم نیز از خارج جزیره دعوت کنیم تا ضمن ایجاد انگیزه ،بازیکنان تجارب جدیدی نیز کسب کنند.
وی تصریح کرد : این رقابت ها که با عنوان یادواره شهید حججی برگزار شد به منظور زنده نگاه داشتن یاد شهدا و همچنین تشویق جوانان برای ادامه دادن راه آنان است.
در این رقابتها تیم استقلال کیش قهرمان شد، وحدت – صیادان به نائب قهرمانی دست یافت و نماینده جهرم و عرفان اقتدار نیز در رده های بعدی قرار گرفتند.

از نکات جالب توجه این مسابقات حضور رضا خالقی فر بازیکن لیگ برتری پیشین پرسپولیس تهران و حال حاضر گسترش فولاد تبریز جهت تماشای این مسابقات بود که خالقی فر به دعوت از باشگاه استقلال کیش از این مسابقات بازدید می کرد.

رئیس هیات فوتبال کیش در مورد جشنواره انتخابی تیم فوتبال و فوتسال زیر ۱۴ سال نیز گفت: از میان بازیکنان شرکت کننده در این جشنواره ۵۰ نفر انتخاب شدند که در نهایت ۱۴ نفر در طی ۳ روز آینده توسط مربیان برای معرفی به فدراسیون فوتبال انتخاب خواهند شد.
پازوکی گفت: این ۱۴ نفر پس از معرفی ۱۰ شهریور ماه به مشهد اعزام می شوند و در رقابت ها شرکت خواهند کرد .
وی در مورد منتخبان جشنواره فوتبال و فوتسال زیر ۱۴ سال دختران نیز افزود : تعداد ۱۴ نفر از این دختران هفته آینده به عنوان منتخب معرفی خواهند شد.

ایرنا / مریم زباندان

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6338
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.